1. Name Surname

: Şükrü GÜLER

2. Date of Birth

:

3. Title

: Dr. Öğr. Üyesi

Contact Information

: sukru.guler@uskudar.edu.tr

4. Educational Background

Degree Department University Year
BSc İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anadolu Üniversitesi 2013
MSc Halkla İlişkiler Marmara Üniversitesi 2016
PhD Reklamcılık ve Tanıtım Marmara Üniversitesi 2020

5. Academic Titles

Degree Department University Year
Assistant Professor Halkla İlişkiler ve Tanıtım Üsküdar Üniversitesi 2021

6. Supervised Theses

6.1. Master's Theses

  1. Spor Sponsorluklarında Markaların Sponsor Olma Kriterlerinin Takım Sponsorluğu, Bireysel Sponsorluk ve Turnuva Sponsorluğu Bağlamında İncelenmesi, Eylül Senem Gökçek, 2024.
  2. Sivil Toplum Kuruluşlarının Hayvan Hakları İçerikli Afişlerinin Dikkat Çekicilik Ekseninde Eye Tracking Tekniği ile İncelenmesi: Haytap Örneği, Cansu Erkek, 2023.

7. Publications

7.1. Papers published in internationally refereed journals (Scopus Indexed)

7.2. Papers published in other internationally peer-reviewed journals

  1. KABAŞ D., Güler Ş., Maradona as a Versatile Media Figure: A Study on Turkish Press, Funes. Journal of Narratives and Social Sciences, (2021), 5(), 69-89, .
  2. BİLBİL E. K., GÜLER Ş., Diital Ortamda Kurumsal İtibar Yönetimi ve Viral Uygalamalar İlişkisi, Global Media Journal TR Edition, (2017), 7(14), 379 - 402, .

7.3. Assertions presented in international scientific congresses and published in the proceedings

  1. ULUBAŞOĞLU D., GÜLER Ş., TÜRKİYE’DE E-PAZARYERLERİNİN İNDİRİM DÖNEMLERİNDEKİ SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME, 9.Uluslararası İletişim Günleri, (16.05.2022), İstanbul - Türkiye
  2. Güler Ş., PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL İLETİŞİM: MARKET ZİNCİRLERİNİN DİJİTAL ORTAMDAKİ PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME, 8. Uluslararası İletişim Günleri, (28.05.2021), İstanbul - Türkiye
  3. Güler Ş., Kurumsal İletişim Mecrası Olarak Kurumsal Dergiler: Opet Kilometre Dergisine Yönelik Bir İnceleme, 4th International Cultural Informatics, Communication & Media Studies, (20.05.2021), Türkiye
  4. GÜLER Ş., Kurumsal Mesajı Destekleyen Bir Unsur Olarak Kurumsal Öyküler: Shell #StationStories Kampanyasına İlişkin Bir İnceleme, 7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, (23.10.2020), İstanbul-Türkiye
  5. GÜLER Ş., BİLBİL E. K., Kurumsal Reklamda Tema: Bankaların 2015-2019 Yılları Arasındaki Kurumsal Reklamları Üzerine Bir İnceleme, 7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, (22.10.2020), İstanbul-Türkiye
  6. GÜLER Ş., Marka Farkındalığı ve Doğal Reklam İlişkisine Yönelik Bir Değerlendirme, 3. Uluslararası Yönetim ve Sosyal Bilimler Kongresi, (04.11.2019),
  7. GÜLER Ş., Kurumsal Reklamın Dijital Yansımaları: Peak Reklamı Üzerine Bir İnceleme, 6. Uluslararası İletişim Günleri, (03.05.2019),

7.4. International books or chapters

  1. GÜLER Ş., Dijital Çağda Kurumsal Reklam, (2019), ISBN: 9786052541517.

7.5. Papers published in national peer-reviewed journals

  1. GÜLER Ş., Kurumsal İletişimde Podcast: Bankaların Podcast Kanallarına Yönelik Bir İnceleme, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, (2023), 25(45), 966 - 983, .
  2. Güler Ş., Kurumsal İletişim Mecrası Olarak Kurumsal Dergiler: OPET Kilometre Dergisi’ne Yönelik Bir İnceleme, Sakarya İletişim, (2022), 2(3), 17-33, .
  3. GÜLER Ş., PANDEMİ DÖNEMİNDE KURUMSAL İLETİŞİM: MARKET ZİNCİRLERİNİN DİJİTAL ORTAMDAKİ PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK BİR İNCELEME, Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi, (2022), (10), 4-21, .
  4. Güler Ş., Bilbil E. K., Markaya Yönelik Tutum Oluşturan Bir Unsur Olarak Kurumsal Reklam: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma, Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, (2020), (14), 4-15, .
  5. GÜLER Ş., Dijital Mecralardaki Yorumların Kurumsal İtibar Açısından Değerlendirilmesi: Koton Çalışanları Örneği, Simetrik İletişim Araştırmaları Dergisi, (2020), 1(3), 148-161, .

7.6. Assertions presented in national scientific congresses and published in the proceedings

7.7. Other publications

Books published by national publishers

Book chapters published by national publishers

8. Projects

9. Administrative Duties

  1. Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership - Bölüm / Program Ulusal Akreditasyon Çalışma Grubu (2023-Continues)
  2. Komisyon Başkanlığı / Head of Commission - Web Komisyonu Başkanlığı (Fakülte/MYO/Enstitü) (2021-2023)
  3. Ü.Ü. Basılı ve Çevrimiçi Süreli Yayın Editör Yardımcılığı (Co-editor) - Ulusal Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayında Editör Yardımcılığı (2018-Continues)
  4. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Başarı Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO) (2024-Continues)
  5. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Fakülte Dijital Eğitim Komisyonu (2021-2023)
  6. Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser - 31-40 Öğrenci Danışmanlığı (2021-Continues)
  7. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Fakülte/MYO Web Sayfası Geliştirme Komisyonu (2016-2021)
  8. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Ders Programı Hazırlama Komisyonu (2019-2021)
  9. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Sınav Programı Hazırlama Komisyonu (2019-2021)

10. Scientific Memberships

11. Awards

12. Coourses recently given

Academic Year Semester Course name Hours Number of Students
Theoretical Application
2023-2024 Spring İtibar Yönetimi (Master) - Group 2 3 0 30
Halkla İlişkiler Kampanyaları II (Undergraduate) - Group 2 1 4 70
Halkla İlişkiler Mecraları ve Planlaması (Undergraduate) - Group 2 1 4 34
Mezuniyet Projesi II (Undergraduate) - Group 2 1 4 14
Fall Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Akademik Etik (Master) - Group 2 3 0 112
Halkla İlişkilere Giriş (Undergraduate) - Group 2 3 0 112
Halkla ilişkilerde Eleştirel Yaklaşımlar (Undergraduate) - Group 2 3 0 68
Mezuniyet Projesi I (Undergraduate) - Group 2 1 4 18

Created: 13.11.2024