1. Name Surname

: SİMGE KIRTEKE

2. Date of Birth

: 24.05.1994

3. Title

: Arş. Gör.

Contact Information

: simge.kirteke@uskudar.edu.tr

4. Educational Background

Degree Department University Year
BSc Görsel İletişim Tasarımı Yeditepe 2017
MSc İletişim Bilimleri İnönü 2021
PhD Sanat ve Tasarım Yıldız Teknik Üniversitesi 2022

5. Academic Titles

Degree Department University Year
Research Assistant Görsel İletişim Tasarımı Üsküdar Üniversitesi 2021

6. Supervised Theses

7. Publications

7.1. Papers published in internationally refereed journals (Scopus Indexed)

7.3. Assertions presented in international scientific congresses and published in the proceedings

  1. Kırteke S., Çalışkan S., Yapay Zekâ’nın Kurumsal Kimlik Tasarımı Oluşturma Sürecindeki Rolü Üzerine Bir Çalışma, Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜSTRAT-VI, (13.12.2023), İstanbul-Türkiye
  2. KIRTEKE S., GÜLAÇTI İ. E., Oryantalizm ve Sinema Ekseninde Batı Sineması'nın Değişmeyen Yüzü, Sinefilozofi-6. Uluslararası Sinema ve Felsefe Sempozyumu, (10.12.2023), Ankara
  3. Kırteke S., Tüketim Kültürü Bağlamında Yapay Zeka Sanatının İncelenmesi, 10. Uluslararası İletişim Günleri, (16.05.2023), İstanbul-Türkiye
  4. Kırteke S., GERÇEK ZAMANLI PAZARLAMA KAVRAMININ MARKALARA AİT KURUMSAL SOSYAL MEDYA HESAPLARININ ETKİLEŞİMLERİNE YANSIMALARI, 9. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları, (18.05.2022), İstanbul-Türkiye
  5. KIRTEKE S., AKYOL M., MARKA-ÜNLÜ İŞ BİRLİĞİNDE SOSYAL MEDYANIN KONUMU VE TÜKETİCİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, 7. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, (21.10.2020), İstanbul-Türkiye
  6. KIRTEKE S., AKYOL A. Ç., Sosyal Medya Platformlarında Toplumsal Cinsiyet Yansımaları; Fenomenler Üzerine Bir İnceleme, III. International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, (20.04.2020), Aydın-Türkiye
  7. KIRTEKE S., AKYOL M., EĞİTİM KURUMLARININ KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI; DOĞA KOLEJİ VE BAHÇEŞEHİR KOLEJİ INSTAGRAM HESAPLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME, 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, (26.09.2019), Malatya-Türkiye

7.4. International books or chapters

  1. KIRTEKE S., Gerçek Zamanlı Pazarlama Stratejisinin Markalara Ait Kurumsal Sosyal Medya Hesaplarının Etkileşimlerine Yansımaları - İletişim ve Medya Çalışmaları, (2022), ISBN: 9786257606820.
  2. KIRTEKE S., Contemporary Approaches to Orientalism in Media and Beyond – Orientalist Approaches in Advertising, (2021), ISBN: 9781799871804.

7.5. Papers published in national peer-reviewed journals

7.6. Assertions presented in national scientific congresses and published in the proceedings

7.7. Other publications

Books published by national publishers

Book chapters published by national publishers

8. Projects

9. Administrative Duties

  1. Laboratuvar - Laboratuvar Sorumlusu (2023-Continues)
  2. Çalışma Grubu Koordinatörlüğü / Coordinator of Research Group - Bölüm / Program Uluslararası Akreditasyon Çalışma Grubu (2023-Continues)
  3. Ü.Ü. Süreli Yayın / Dizgi, Grafik Tasarım ve Redaksiyon - Uluslararası Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayın (2024-Continues)
  4. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Mezuniyet Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO) (2021-Continues)
  5. Ü.Ü. Süreli Yayın / Dizgi, Grafik Tasarım ve Redaksiyon - Ulusal Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayın (2024-Continues)
  6. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Uygulamalı Eğitim Alanları Komisyonu (2023-2024)
  7. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Laboratuvar Komisyonu (2023-Continues)
  8. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Akreditasyon Komisyonu (2021-2024)
  9. Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership - Görsel Çalışmalar Araştırma Grubu (2022-Continues)

10. Scientific Memberships

11. Awards

12. Coourses recently given

Academic Year Semester Course name Hours Number of Students
Theoretical Application
2023-2024 Spring  
Fall  

Created: 30.10.2024