1. Name Surname

: Özgün Arda KUŞ

2. Date of Birth

: 30.01.1988

3. Title

: Dr. Öğr. Üyesi

Contact Information

: ozgunarda.kus@uskudar.edu.tr

4. Educational Background

Degree Department University Year
BSc Halkla İlişkiler ve Tanıtım Maltepe Üniversitesi (%100 Burslu) 2011
MSc Satış - Pazarlama Okan Üniversitesi 2016
PhD Halkla İlişkiler ve Tanıtım İstanbul Üniversitesi 2023

5. Academic Titles

Degree Department University Year
Assistant Professor Halkla İlişkiler ve Tanıtım Üsküdar Üniversitesi 2023

6. Supervised Theses

7. Publications

7.1. Papers published in internationally refereed journals (Scopus Indexed)

7.3. Assertions presented in international scientific congresses and published in the proceedings

  1. Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., , The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (16.05.2024), Colombo - Sri Lanka
  2. Kuş ö. A., Yılmaz Y., , 11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ / DİJİTAL EŞİTSİZLİK VE VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ, (16.05.2024), İstanbul-Türkiye
  3. KUŞ Ö. A., , 4. Medya ve Toplum Sempozyumu, (09.05.2024), İstanbul-Türkiye
  4. Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., , The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (09.05.2024), Colombo-Sri Lanka
  5. Kuş , Becan Ö. A., Çoban C. A., Dağlı B., Özgül , , The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Sri Lanka-Colombo
  6. Kuş , Arda Ö., Becan , Cihan , Aziz Ç., Bahşende , Dağlı , Özgül , , The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Colombo, Sri Lanka
  7. Kuş Ö. A., Uğurlu Ö., , VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, (27.10.2023), İstanbul - Türkiye
  8. Uğurlu Ö., Kuş Ö. A., , VI. Yeni Medya Konferansı, (27.10.2023), İstanbul
  9. Kuş Ö. A., Kızbaz A., , 10. Uluslararası İletişim Günleri, (16.05.2023), İstanbul - Türkiye
  10. , , 3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, (16.05.2023), İstanbul - Türkiye

7.4. International books or chapters

  1. Kuş Ö. A., Dağlı Ö., DİJİTAL OYUNLARDA SİYASAL REKLAMLARI OKUMAK: UYGULANMIŞ ÖRNEKLER ÜZERİNDEN VAKA İNCELEMESİ, (2024), ISBN: 978-625-6885-16-5.
  2. Toğuşlu A. K., Kuş Ö. A., Carl Gustav Jung'un Kişilik Arketipleri Bağlamında Beşiktaş Takımının Marka Kişiliğini Reklamlar Üzerinden Okumak, (2023), ISBN: 978-625-6885-66-0.
  3. Kuş Ö. A., Başer B., A Study on the Digital Game Addiction Tendency of Generation Z Individuals, (2023), ISBN: 9781668483978.
  4. Kuş Ö. A., Başer B., Yapay Zekâ Teknolojilerinin Sinemada Temsili: “I Am Mother” Filmi Üzerine Bir İnceleme, (2023), ISBN: 978-625-6942-08-0.
  5. Akbaş Ö. U., Kuş Ö. A., Halkla İlişkiler ve Yeni Medya, (2023), ISBN: 978-625-6613-73-7.
  6. Kuş Ö. A., Kızbaz A., Yapay Zeka, İletişim ve Sürdürülebilirlik Ekseninde Bir Değerlendirme: Sosyal Hayata Eşit Katılım: We Walk, (2023), ISBN: 978-625-397-605-7.
  7. Başer B., Kuş Ö. A., Reklam ve Oyunlar: Z Kuşağı Üniversite Öğrencilerinin Oyun İçi Reklamlara İlişkin Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma, (2022), ISBN: 978-625-6382-70-1.
  8. Uğurlu Ö., Kuş Ö. A., Yeni Nesil Sosyal Sorumluluk Kavramının Değerlendirilmesi: Dijital Oyun Yayıncılığı ve Bağış Kültürü (Donation), (2021), ISBN: 9786258468052.
  9. Kuş Ö. A., Mobil Pazarlama Kavramı, İstanbul ve Y Kuşağına Yönelik Bir Araştırma, (2017), ISBN: 978-620-2-07804-7.

7.5. Papers published in national peer-reviewed journals

  1. Kuş Ö. A., Uğurlu Ö., The Impact of Sharing Accounts on Electronic Chance / Bet Gaming Platforms in Social Media on Gambling Behavior: Research in the City of Istanbul, Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, (2022), (8), 229-247, .

7.6. Assertions presented in national scientific congresses and published in the proceedings

7.7. Other publications

Books published by national publishers

  1. Kuş Ö. A., Oyun, Dijital Oyun, Bağımlılık ve Motivasyon Kavramları Arasındaki İlişkiler, (2023), ISBN: 978-625-6885-31-8.

Book chapters published by national publishers

  1. Kızbaz A., Kuş Ö. A., Atatürk ve İkna: Aristo'nun Retorik Üçgeni Üzerinden Bir Analiz, (2023), ISBN: 978-625-94062-0-6.
  2. Kuş Ö. A., Dijital Oyunlar Ekseninde Reklamoyun ve Oyun İçi Reklamlar: İstanbul İli Kapsamında Y Kuşağının Oyunlardaki Reklam Unsurlarının Farkındalığı Hakkında Bir Araştırma, (2023), ISBN: 978-625-68-85-16-5.
  3. Kuş Ö. A., Dijitalleşme Bağlamında Oyunlar; İstanbul İli Kapsamında, Y Kuşağı’nın Dijital Oyun Bağımlılığı Ekseninde İncelenmesi, (2021), ISBN: 978-625-7647-48-9.

8. Projects

  1. Çokluk N., KUŞ Ö. A., TÜBİTAK, Afet Dönemlerinde Etkili İletişimin Önemi Üzerine Halkla İlişkiler Öğrencilerinin Farkındalık Düzeyinin Artırılması, (Researcher), (Expire date :30.12.2024),

9. Administrative Duties

  1. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu (2023-Continues)
  2. Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser - 41-50 Öğrenci Danışmanlığı (2023-Continues)
  3. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Öğrenci İletişim Komisyonu (2023-Continues)
  4. Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership - Reklam ve Tüketici Araştırmaları Çalışma Grubu (2024-Continues)
  5. Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership - Sosyal Projeler Koordinatörlüğü (2023-Continues)

10. Scientific Memberships

11. Awards

12. Coourses recently given

Academic Year Semester Course name Hours Number of Students
Theoretical Application
2023-2024 Spring  
Fall  
2022-2023 Spring  
Fall  

Created: 05.07.2024