7.1. Papers published in internationally refereed journals (Scopus Indexed)
7.3. Assertions presented in international scientific congresses and published in the proceedings
Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., , The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (16.05.2024), Colombo - Sri Lanka
Kuş ö. A., Yılmaz Y., , 11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ / DİJİTAL EŞİTSİZLİK VE VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ, (16.05.2024), İstanbul-Türkiye
KUŞ Ö. A., , 4. Medya ve Toplum Sempozyumu, (09.05.2024), İstanbul-Türkiye
Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., , The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (09.05.2024), Colombo-Sri Lanka
Kuş , Becan Ö. A., Çoban C. A., Dağlı B., Özgül , , The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Sri Lanka-Colombo
Kuş , Arda Ö., Becan , Cihan , Aziz Ç., Bahşende , Dağlı , Özgül , , The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Colombo, Sri Lanka
Kuş Ö. A., Uğurlu Ö., , VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, (27.10.2023), İstanbul - Türkiye
Uğurlu Ö., Kuş Ö. A., , VI. Yeni Medya Konferansı, (27.10.2023), İstanbul
Kuş Ö. A., Kızbaz A., , 10. Uluslararası İletişim Günleri, (16.05.2023), İstanbul - Türkiye
, , 3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, (16.05.2023), İstanbul - Türkiye
7.4. International books or chapters
Kuş Ö. A., Dağlı Ö., DİJİTAL OYUNLARDA SİYASAL REKLAMLARI OKUMAK: UYGULANMIŞ ÖRNEKLER ÜZERİNDEN VAKA İNCELEMESİ, (2024), ISBN: 978-625-6885-16-5.
Toğuşlu A. K., Kuş Ö. A., Carl Gustav Jung'un Kişilik Arketipleri Bağlamında Beşiktaş Takımının Marka Kişiliğini Reklamlar Üzerinden Okumak, (2023), ISBN: 978-625-6885-66-0.
Kuş Ö. A., Başer B., A Study on the Digital Game Addiction Tendency of Generation Z Individuals, (2023), ISBN: 9781668483978.
Kuş Ö. A., Başer B., Yapay Zekâ Teknolojilerinin Sinemada Temsili: “I Am Mother” Filmi Üzerine Bir İnceleme, (2023), ISBN: 978-625-6942-08-0.
Akbaş Ö. U., Kuş Ö. A., Halkla İlişkiler ve Yeni Medya, (2023), ISBN: 978-625-6613-73-7.
Kuş Ö. A., Kızbaz A., Yapay Zeka, İletişim ve Sürdürülebilirlik Ekseninde Bir Değerlendirme: Sosyal Hayata Eşit Katılım: We Walk, (2023), ISBN: 978-625-397-605-7.
Başer B., Kuş Ö. A., Reklam ve Oyunlar: Z Kuşağı Üniversite Öğrencilerinin Oyun İçi Reklamlara İlişkin Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma, (2022), ISBN: 978-625-6382-70-1.
Uğurlu Ö., Kuş Ö. A., Yeni Nesil Sosyal Sorumluluk Kavramının Değerlendirilmesi: Dijital Oyun Yayıncılığı ve Bağış Kültürü (Donation), (2021), ISBN: 9786258468052.
Kuş Ö. A., Mobil Pazarlama Kavramı, İstanbul ve Y Kuşağına Yönelik Bir Araştırma, (2017), ISBN: 978-620-2-07804-7.
7.5. Papers published in national peer-reviewed journals
Kuş Ö. A., Uğurlu Ö., The Impact of Sharing Accounts on Electronic Chance / Bet Gaming Platforms in Social Media on Gambling Behavior: Research in the City of Istanbul, Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, (2022), (8), 229-247, .
7.6. Assertions presented in national scientific congresses and published in the proceedings
7.7. Other publications
Books published by national publishers
Kuş Ö. A., Oyun, Dijital Oyun, Bağımlılık ve Motivasyon Kavramları Arasındaki İlişkiler, (2023), ISBN: 978-625-6885-31-8.
Book chapters published by national publishers
Kızbaz A., Kuş Ö. A., Atatürk ve İkna: Aristo'nun Retorik Üçgeni Üzerinden Bir Analiz, (2023), ISBN: 978-625-94062-0-6.
Kuş Ö. A., Dijital Oyunlar Ekseninde Reklamoyun ve Oyun İçi Reklamlar: İstanbul İli Kapsamında Y Kuşağının Oyunlardaki Reklam Unsurlarının Farkındalığı Hakkında Bir Araştırma, (2023), ISBN: 978-625-68-85-16-5.
Kuş Ö. A., Dijitalleşme Bağlamında Oyunlar; İstanbul İli Kapsamında, Y Kuşağı’nın Dijital Oyun Bağımlılığı Ekseninde İncelenmesi, (2021), ISBN: 978-625-7647-48-9.
8. Projects
Çokluk N., KUŞ Ö. A.,
TÜBİTAK,
Afet Dönemlerinde Etkili İletişimin Önemi Üzerine Halkla İlişkiler Öğrencilerinin Farkındalık Düzeyinin Artırılması,
(Researcher),
(Expire date :30.12.2024),
9. Administrative Duties
Komisyon Üyesi / Member of Commission - Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu
(2023-Continues)
Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser - 41-50 Öğrenci Danışmanlığı
(2023-Continues)
Komisyon Üyesi / Member of Commission - Öğrenci İletişim Komisyonu
(2023-Continues)
Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership - Reklam ve Tüketici Araştırmaları Çalışma Grubu
(2024-Continues)
Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership - Sosyal Projeler Koordinatörlüğü
(2023-Continues)