1. Adı Soyadı

: Özgün Arda KUŞ

2. Doğum Tarihi

: 30.01.1988

3. Unvanı

: Dr. Öğr. Üyesi

İletişim Bilgileri

: ozgunarda.kus@uskudar.edu.tr

4. Öğrenim Durumu

Derece Alan Üniversite Yıl
Lisans Halkla İlişkiler ve Tanıtım & Psikoloji Maltepe Üniversitesi (%100 Burslu) 2011
Yüksek Lisans Satış - Pazarlama Yönetimi Okan Üniversitesi 2016
Doktora Halkla İlişkiler ve Tanıtım İstanbul Üniversitesi 2023

5. Akademik Unvanlar

Derece Alan Üniversite Yıl
Dr. Öğretim Üyesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Üsküdar Üniversitesi 2023

6. Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

6.1. Yüksek Lisans Tezleri

  1. SAĞLIK TURİZMİ AÇISINDAN MEDİKAL ESTETİKTE SOSYAL MEDYA KULLANIMI; NİŞANTAŞI İLÇESİ KAPSAMINDA MEDİKAL ESTETİK DOKTORLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, Yüsra Katılmaz, 2024.

7. Yayınlar

7.1. Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI & Arts and Humanities)

7.3. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceeding) basılan bildiriler

  1. Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION, The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (16.05.2024), Colombo - Sri Lanka
  2. Kuş ö. A., Yılmaz Y., Dijital Mecralar ve Sağlık Turizmi: İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma, 11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ / DİJİTAL EŞİTSİZLİK VE VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ, (16.05.2024), İstanbul-Türkiye
  3. KUŞ Ö. A., C KUŞAĞININ INSTAGRAM PAYLAŞIMLARINDAKİ BENLİK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, 4. Medya ve Toplum Sempozyumu, (09.05.2024), İstanbul-Türkiye
  4. Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION, The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (09.05.2024), Colombo-Sri Lanka
  5. Kuş , Becan Ö. A., Çoban C. A., Dağlı B., Özgül , Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective WellBeing: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption, The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Sri Lanka-Colombo
  6. Kuş , Arda Ö., Becan , Cihan , Aziz Ç., Bahşende , Dağlı , Özgül , Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective Well-Being: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption, The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Colombo, Sri Lanka
  7. Kuş Ö. A., Uğurlu Ö., Dijital Oyunlarda İnteraktif Yapının Çözümlenmesi, VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, (27.10.2023), İstanbul - Türkiye
  8. Uğurlu Ö., Kuş Ö. A., Dijital Oyunlarda İnteraktif Yapının Çözümlenmesi, VI. Yeni Medya Konferansı, (27.10.2023), İstanbul
  9. Kuş Ö. A., Kızbaz A., SÜRDÜRÜLEBİLİR SÜREÇLERLE BİR ÇEVİK DÖNÜŞÜM HİKÂYESİ: ‘ALLİANZ HEY (HIZLI-ETKİLİ-YETKİLİ), 10. Uluslararası İletişim Günleri, (16.05.2023), İstanbul - Türkiye
  10. , Dijital Minimalizm Kavramına Eleştirel Bir Bakış: Akademisyenlerin Dijital Minimalizmi Uygulama İmkanları Üzerine Bir Değerlendirme, 3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, (16.05.2023), İstanbul - Türkiye

7.4. Yazılan Uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler

  1. Kuş Ö. A., Dağlı Ö., DİJİTAL OYUNLARDA SİYASAL REKLAMLARI OKUMAK: UYGULANMIŞ ÖRNEKLER ÜZERİNDEN VAKA İNCELEMESİ, (2024), ISBN: 978-625-6885-16-5.
  2. Toğuşlu A. K., Kuş Ö. A., Carl Gustav Jung'un Kişilik Arketipleri Bağlamında Beşiktaş Takımının Marka Kişiliğini Reklamlar Üzerinden Okumak, (2023), ISBN: 978-625-6885-66-0.
  3. Kuş Ö. A., Başer B., A Study on the Digital Game Addiction Tendency of Generation Z Individuals, (2023), ISBN: 9781668483978.
  4. Kuş Ö. A., Başer B., Yapay Zekâ Teknolojilerinin Sinemada Temsili: “I Am Mother” Filmi Üzerine Bir İnceleme, (2023), ISBN: 978-625-6942-08-0.
  5. Akbaş Ö. U., Kuş Ö. A., Halkla İlişkiler ve Yeni Medya, (2023), ISBN: 978-625-6613-73-7.
  6. Kuş Ö. A., Kızbaz A., Yapay Zeka, İletişim ve Sürdürülebilirlik Ekseninde Bir Değerlendirme: Sosyal Hayata Eşit Katılım: We Walk, (2023), ISBN: 978-625-397-605-7.
  7. Başer B., Kuş Ö. A., Reklam ve Oyunlar: Z Kuşağı Üniversite Öğrencilerinin Oyun İçi Reklamlara İlişkin Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma, (2022), ISBN: 978-625-6382-70-1.
  8. Uğurlu Ö., Kuş Ö. A., Yeni Nesil Sosyal Sorumluluk Kavramının Değerlendirilmesi: Dijital Oyun Yayıncılığı ve Bağış Kültürü (Donation), (2021), ISBN: 9786258468052.
  9. Kuş Ö. A., Mobil Pazarlama Kavramı, İstanbul ve Y Kuşağına Yönelik Bir Araştırma, (2017), ISBN: 978-620-2-07804-7.

7.5. Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

  1. Kuş Ö. A., Uğurlu Ö., The Impact of Sharing Accounts on Electronic Chance / Bet Gaming Platforms in Social Media on Gambling Behavior: Research in the City of Istanbul, Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, (2022), (8), 229-247, .

7.6. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan bildiri kitabında basılan bildiriler

7.7. Diğer Yayınlar

Ulusal yayınevi tarafından basılmış kitap

  1. Kuş Ö. A., Oyun, Dijital Oyun, Bağımlılık ve Motivasyon Kavramları Arasındaki İlişkiler, (2023), ISBN: 978-625-6885-31-8.

Ulusal yayınevi tarafından basılmış kitap bölümü

  1. Kızbaz A., Kuş Ö. A., Atatürk ve İkna: Aristo'nun Retorik Üçgeni Üzerinden Bir Analiz, (2023), ISBN: 978-625-94062-0-6.
  2. Kuş Ö. A., Dijital Oyunlar Ekseninde Reklamoyun ve Oyun İçi Reklamlar: İstanbul İli Kapsamında Y Kuşağının Oyunlardaki Reklam Unsurlarının Farkındalığı Hakkında Bir Araştırma, (2023), ISBN: 978-625-68-85-16-5.
  3. Kuş Ö. A., Dijitalleşme Bağlamında Oyunlar; İstanbul İli Kapsamında, Y Kuşağı’nın Dijital Oyun Bağımlılığı Ekseninde İncelenmesi, (2021), ISBN: 978-625-7647-48-9.

8. Projeler

  1. Çokluk N., KUŞ Ö. A., TÜBİTAK, Afet Dönemlerinde Etkili İletişimin Önemi Üzerine Halkla İlişkiler Öğrencilerinin Farkındalık Düzeyinin Artırılması, (Araştırmacı), (Tamamlanma Tarihi :30.12.2024),

9. İdari Görevler

  1. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu (2023-Devam Ediyor)
  2. Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser - 41-50 Öğrenci Danışmanlığı (2023-Devam Ediyor)
  3. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Muafiyet Komisyonu (2024-Devam Ediyor)
  4. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Staj Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO) (2024-Devam Ediyor)
  5. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Öğrenci İletişim Komisyonu (2023-Devam Ediyor)
  6. Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership - Reklam ve Tüketici Araştırmaları Çalışma Grubu (2024-Devam Ediyor)
  7. Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership - Sosyal Projeler Koordinatörlüğü (2023-Devam Ediyor)

10.Bilimsel Kuruluşlara Üyelikleri

  1. Türk Psikologlar Derneği(2024)

11.Ödüller

  1. MEDCOM, Session Best Presentation, (2024)

12. Son iki yılda verdiği lisans ve lisansüstü düzeyindeki dersler

Akademik Yıl Dönem Dersin Adı Haftalık Saati Öğrenci Sayısı
Teorik Uygulama
2023-2024 Bahar Algı Yönetimi Çalışmaları (Yüksek Lisans) - 2 Grup 3 0 42
Pazarlama (Yüksek Lisans) - 2 Grup 3 0 70
İkna Kuramları ve Reklamcılık (Lisans) - 2 Grup 3 0 124
Algı Yönetimi (Lisans) - 2 Grup 3 0 92
Mezuniyet Projesi II (Lisans) - 2 Grup 1 4 20
Güz Reklamcılık ve Halkla İlişkilerde Nöropazarlama (Yüksek Lisans) - 2 Grup 3 0 32
Sürdürülebilir Tüketim Psikolojisi ve Nöropazarlama (Yüksek Lisans) - 2 Grup 3 0 88
Dijital Pazarlama (Lisans) - 2 Grup 1 4 92
Mezuniyet Projesi I (Lisans) - 2 Grup 1 4 10
Reklam Psikolojisi (Lisans) - 2 Grup 3 0 80

Oluşturulma Tarihi: 21.11.2024