1. Name Surname

: Özgün Arda KUŞ

2. Date of Birth

: 30.01.1988

3. Title

: Dr. Öğr. Üyesi

Contact Information

: ozgunarda.kus@uskudar.edu.tr

4. Educational Background

Degree Department University Year
BSc Halkla İlişkiler ve Tanıtım & Psikoloji Maltepe Üniversitesi (%100 Burslu) 2011
MSc Satış - Pazarlama Yönetimi Okan Üniversitesi 2016
PhD Halkla İlişkiler ve Tanıtım İstanbul Üniversitesi 2023

5. Academic Titles

Degree Department University Year
Assistant Professor Halkla İlişkiler ve Tanıtım Üsküdar Üniversitesi 2023

6. Supervised Theses

6.1. Master's Theses

  1. SAĞLIK TURİZMİ AÇISINDAN MEDİKAL ESTETİKTE SOSYAL MEDYA KULLANIMI; NİŞANTAŞI İLÇESİ KAPSAMINDA MEDİKAL ESTETİK DOKTORLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, Yüsra Katılmaz, 2024.

7. Publications

7.1. Papers published in internationally refereed journals (Scopus Indexed)

7.3. Assertions presented in international scientific congresses and published in the proceedings

  1. Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION, The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (16.05.2024), Colombo - Sri Lanka
  2. Kuş ö. A., Yılmaz Y., Dijital Mecralar ve Sağlık Turizmi: İstanbul İli Kapsamında Bir Araştırma, 11. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ / DİJİTAL EŞİTSİZLİK VE VERİ SÖMÜRGECİLİĞİ, (16.05.2024), İstanbul-Türkiye
  3. KUŞ Ö. A., C KUŞAĞININ INSTAGRAM PAYLAŞIMLARINDAKİ BENLİK ALGISI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, 4. Medya ve Toplum Sempozyumu, (09.05.2024), İstanbul-Türkiye
  4. Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION, The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (09.05.2024), Colombo-Sri Lanka
  5. Kuş , Becan Ö. A., Çoban C. A., Dağlı B., Özgül , Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective WellBeing: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption, The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Sri Lanka-Colombo
  6. Kuş , Arda Ö., Becan , Cihan , Aziz Ç., Bahşende , Dağlı , Özgül , Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective Well-Being: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption, The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Colombo, Sri Lanka
  7. Kuş Ö. A., Uğurlu Ö., Dijital Oyunlarda İnteraktif Yapının Çözümlenmesi, VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, (27.10.2023), İstanbul - Türkiye
  8. Uğurlu Ö., Kuş Ö. A., Dijital Oyunlarda İnteraktif Yapının Çözümlenmesi, VI. Yeni Medya Konferansı, (27.10.2023), İstanbul
  9. Kuş Ö. A., Kızbaz A., SÜRDÜRÜLEBİLİR SÜREÇLERLE BİR ÇEVİK DÖNÜŞÜM HİKÂYESİ: ‘ALLİANZ HEY (HIZLI-ETKİLİ-YETKİLİ), 10. Uluslararası İletişim Günleri, (16.05.2023), İstanbul - Türkiye
  10. , Dijital Minimalizm Kavramına Eleştirel Bir Bakış: Akademisyenlerin Dijital Minimalizmi Uygulama İmkanları Üzerine Bir Değerlendirme, 3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, (16.05.2023), İstanbul - Türkiye

7.4. International books or chapters

  1. Kuş Ö. A., Dağlı Ö., DİJİTAL OYUNLARDA SİYASAL REKLAMLARI OKUMAK: UYGULANMIŞ ÖRNEKLER ÜZERİNDEN VAKA İNCELEMESİ, (2024), ISBN: 978-625-6885-16-5.
  2. Toğuşlu A. K., Kuş Ö. A., Carl Gustav Jung'un Kişilik Arketipleri Bağlamında Beşiktaş Takımının Marka Kişiliğini Reklamlar Üzerinden Okumak, (2023), ISBN: 978-625-6885-66-0.
  3. Kuş Ö. A., Başer B., A Study on the Digital Game Addiction Tendency of Generation Z Individuals, (2023), ISBN: 9781668483978.
  4. Kuş Ö. A., Başer B., Yapay Zekâ Teknolojilerinin Sinemada Temsili: “I Am Mother” Filmi Üzerine Bir İnceleme, (2023), ISBN: 978-625-6942-08-0.
  5. Akbaş Ö. U., Kuş Ö. A., Halkla İlişkiler ve Yeni Medya, (2023), ISBN: 978-625-6613-73-7.
  6. Kuş Ö. A., Kızbaz A., Yapay Zeka, İletişim ve Sürdürülebilirlik Ekseninde Bir Değerlendirme: Sosyal Hayata Eşit Katılım: We Walk, (2023), ISBN: 978-625-397-605-7.
  7. Başer B., Kuş Ö. A., Reklam ve Oyunlar: Z Kuşağı Üniversite Öğrencilerinin Oyun İçi Reklamlara İlişkin Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma, (2022), ISBN: 978-625-6382-70-1.
  8. Uğurlu Ö., Kuş Ö. A., Yeni Nesil Sosyal Sorumluluk Kavramının Değerlendirilmesi: Dijital Oyun Yayıncılığı ve Bağış Kültürü (Donation), (2021), ISBN: 9786258468052.
  9. Kuş Ö. A., Mobil Pazarlama Kavramı, İstanbul ve Y Kuşağına Yönelik Bir Araştırma, (2017), ISBN: 978-620-2-07804-7.

7.5. Papers published in national peer-reviewed journals

  1. Kuş Ö. A., Uğurlu Ö., The Impact of Sharing Accounts on Electronic Chance / Bet Gaming Platforms in Social Media on Gambling Behavior: Research in the City of Istanbul, Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, (2022), (8), 229-247, .

7.6. Assertions presented in national scientific congresses and published in the proceedings

7.7. Other publications

Books published by national publishers

  1. Kuş Ö. A., Oyun, Dijital Oyun, Bağımlılık ve Motivasyon Kavramları Arasındaki İlişkiler, (2023), ISBN: 978-625-6885-31-8.

Book chapters published by national publishers

  1. Kızbaz A., Kuş Ö. A., Atatürk ve İkna: Aristo'nun Retorik Üçgeni Üzerinden Bir Analiz, (2023), ISBN: 978-625-94062-0-6.
  2. Kuş Ö. A., Dijital Oyunlar Ekseninde Reklamoyun ve Oyun İçi Reklamlar: İstanbul İli Kapsamında Y Kuşağının Oyunlardaki Reklam Unsurlarının Farkındalığı Hakkında Bir Araştırma, (2023), ISBN: 978-625-68-85-16-5.
  3. Kuş Ö. A., Dijitalleşme Bağlamında Oyunlar; İstanbul İli Kapsamında, Y Kuşağı’nın Dijital Oyun Bağımlılığı Ekseninde İncelenmesi, (2021), ISBN: 978-625-7647-48-9.

8. Projects

  1. Çokluk N., KUŞ Ö. A., TÜBİTAK, Afet Dönemlerinde Etkili İletişimin Önemi Üzerine Halkla İlişkiler Öğrencilerinin Farkındalık Düzeyinin Artırılması, (Researcher), (Expire date :30.12.2024),

9. Administrative Duties

  1. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu (2023-Continues)
  2. Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser - 41-50 Öğrenci Danışmanlığı (2023-Continues)
  3. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Muafiyet Komisyonu (2024-Continues)
  4. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Staj Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO) (2024-Continues)
  5. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Öğrenci İletişim Komisyonu (2023-Continues)
  6. Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership - Reklam ve Tüketici Araştırmaları Çalışma Grubu (2024-Continues)
  7. Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership - Sosyal Projeler Koordinatörlüğü (2023-Continues)

10. Scientific Memberships

  1. Türk Psikologlar Derneği(2024)

11. Awards

  1. MEDCOM, Session Best Presentation, (2024)

12. Coourses recently given

Academic Year Semester Course name Hours Number of Students
Theoretical Application
2023-2024 Spring Algı Yönetimi Çalışmaları (Master) - Group 2 3 0 42
Pazarlama (Master) - Group 2 3 0 70
İkna Kuramları ve Reklamcılık (Undergraduate) - Group 2 3 0 124
Algı Yönetimi (Undergraduate) - Group 2 3 0 92
Mezuniyet Projesi II (Undergraduate) - Group 2 1 4 20
Fall Reklamcılık ve Halkla İlişkilerde Nöropazarlama (Master) - Group 2 3 0 32
Sürdürülebilir Tüketim Psikolojisi ve Nöropazarlama (Master) - Group 2 3 0 88
Dijital Pazarlama (Undergraduate) - Group 2 1 4 92
Mezuniyet Projesi I (Undergraduate) - Group 2 1 4 10
Reklam Psikolojisi (Undergraduate) - Group 2 3 0 80

Created: 15.11.2024