1. Adı Soyadı

: Özgül DAĞLI

2. Doğum Tarihi

: 31.05.1977

3. Unvanı

: Prof. Dr.

İletişim Bilgileri

: ozgul.dagli@uskudar.edu.tr

4. Öğrenim Durumu

Derece Alan Üniversite Yıl
Lisans İletişim Sanatları Anadolu Üniversitesi 1999
Yüksek Lisans Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anadolu Üniversitesi 2002
Doktora Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anadolu Üniversitesi 2008

5. Akademik Unvanlar

Derece Alan Üniversite Yıl
Doçentlik Reklamcılık Üsküdar Üniversitesi 2017

6. Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

6.1. Yüksek Lisans Tezleri

  1. INSTAGRAM AKIMLARININ MARKALARIN SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİNE YANSIMALARININ YÖNETİM SEVİYESİNDE İNCELENMESİ, Gözdem Üliç Göreci, 2024.
  2. NÖROPAZARLAMA YAKLAŞIMINDA SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA İLİŞKİN ALGILARIN REKLAM DEĞERİNE VE MARKA FARKINDALIĞINA ETKİSİ, Özgür Elmastaş, 2021.
  3. FARMASÖTİK İLAÇ REKLAMLARINDA NÖROPAZARLAMA TEKNİKLERİNİN TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARLARINDAKİ YERİ: WORLD MEDİCİNE ÖRNEĞİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRME, Ilgar Mustafayev, 2021.
  4. Farmasötik İlaç Reklamlarında Nöropazarlama Tekniklerinin Tüketici satın alma Kararlarındaki Yeri: "World Medicine" Örneği kapsamında Değerlendirme, Ilgar Mustafayev, 2021.
  5. TELEVİZYON REKLAMLARINDAKİ MASKOTLARIN NÖROPAZARLAMA YÖNTEMLERİ İLE İNCELENMESİ: GALVANİK DERİ İLETKENLİĞİ VE YÜZ KODLAMA ANALİZİ, Tuğba Rahime Akboz Uluç, 2020.

7. Yayınlar

7.1. Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI & Arts and Humanities)

  1. Dağlı Ö., The Role and Importance of Integrated Marketing Communications in Advertising: Perceptions and Evaluations of the Advertising Industry, Connectist, (2021), (61), 73-100, .

7.2. Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

  1. Dağlı , Ö. , Uluç A., T. , Televizyon Reklamlarındaki Marka Maskotların Nöropazarlama Yöntemlerinden Galvanik Deri İletkenliği ve Yüz (İfade) Kodlama Analizi Aracılığıyla İncelenmesi, Intermedia International e-Journal, (2021), 8(14), 58-78, .
  2. , Personalities of Brands Using Social Media Efficiently, Online Journal of Communication and Media Technologies, (2017), 7(), 211 - 223, .
  3. , Semiotic Analysis of a Poster About Violence Against Women Violence, Online Journal of Communication and Media Technologies, (2015), (), 102 - 111, .
  4. , Televizyon Reklamlarının Çocuk Aile İlişkisi ve Boş Zaman Kavramı Ekseninde Değerlendirilmesi, Üsküdar Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (2015), 1(1), 183 - 212, .
  5. , Unhate Company of Benetton and Corporate Reputation, Online Journal of Communication and Media Technologies, (2015), (), 138 - 245, .
  6. , Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Türkiye deki Yansımaları Reklam Ve Halkla İlişkiler Ajanslarına Yönelik Bir Araştırma, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (2007), 7(1), 53 - 78, .
  7. , Metafor ve Reklam Reklamcı Görüş ve Değerlendirmelerine Yönelik bir Araştırma, İletişim Çalışmaları Dergisi,Yeditepe Üniversitesi, (2007), (6), 8 - 23, .
  8. , Reklamlara Yönelik Tepkilerin Ölçülmesinde Kullanılan Modeller, Kurgu Dergisi, (2002), (19), 199 - 209, .

7.3. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceeding) basılan bildiriler

  1. Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION, The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (16.05.2024), Colombo - Sri Lanka
  2. Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION, The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (09.05.2024), Colombo-Sri Lanka
  3. Dağlı , Yılmaz Ö., Enes M., A NETNOGRAPHIC ANALYSIS OF CYBERBULLIES' ONLINE FLAMING BEHAVIOURS TOWARDS CELEBRITY BRAND MANAGEMENT PROCESSES: THE CASE OF MERVE DIZDAR, WHO RECEIVED AN AWARD AT THE CANNES FILM FESTIVAL, The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Sri Lanka-Colombo
  4. Kuş , Becan Ö. A., Çoban C. A., Dağlı B., Özgül , Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective WellBeing: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption, The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Sri Lanka-Colombo
  5. Kuş , Arda Ö., Becan , Cihan , Aziz Ç., Bahşende , Dağlı , Özgül , Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective Well-Being: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption, The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Colombo, Sri Lanka
  6. Dağlı , Özgül , Alışverişçi Pazarlaması ve Göz İzleme Tekniği: Dijitalleşen Perakende Ortamlarında Göz İzleme Tekniğinin Yeri ve Önemi., 3. International Cultural Informatics Communication and Media Studies Conference-CICMS 2020, (20.04.2020), Aydın-Turkey
  7. Dağlı , Gökdağ Ö. R., Sağlık İletişimi Çalışmalarında Kamu Spotları ve Yeni Medya Reklamlarının Yeri., 3. International Cultural Informatics Communication and Media Studies Conference-CICMS 2020, (20.04.2020), Aydın-Turkey
  8. DAĞLI Ö., Ünal G. T., FROM MAKE-UP TO NO MAKE-UP: THE DISCOURSE BEHIND THE COSMETIC ADVERTISEMENTS ON SOCIAL MEDIA, 8 th International Conference on Communication,Media, technology and Design (ICCMTD) 2019, (05.04.2019),
  9. ÖZPINAR Ş., DAĞLI Ö., Netnography: a review and suggestions for future marketing communications research, International Management and Social Sciences Symposium, İstanbul, (17.11.2018),
  10. ÖZPINAR Ş., DAĞLI Ö., Netnography: A Review and Suggestions For Future Marketing Communications Research, International Management and Social Sciences Symposium, (17.11.2018),

7.4. Yazılan Uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler

  1. Kuş Ö. A., Dağlı Ö., DİJİTAL OYUNLARDA SİYASAL REKLAMLARI OKUMAK: UYGULANMIŞ ÖRNEKLER ÜZERİNDEN VAKA İNCELEMESİ, (2024), ISBN: 978-625-6885-16-5.
  2. DAĞLI Ö., ÇOKLUK N., REKLAMIN DÖNÜŞÜM HİKAYESİ - PAPİRÜSTEN METAVERSE'E REKLAM VE REKLAMCILIK, (2023), ISBN: 978-625-6949-11-9.
  3. Dağlı Ö., Maden S., Kadına Yönelik Şiddetin Önlenmesinde Yeni Medya Mecralarının Etkili Kullanımı: Vodafone Kırmızı Işık Aplikasyonu (Aramızda) Sosyal Sorumluluk Reklam Kampanyası Örneği ., (2022), ISBN: 978-625-8108-06-4.
  4. Dağlı Ö., Aşık B., GÖZ İZLEME YÖNTEMİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDEKİ KULLANIM VE UYGULAMALARINA İLİŞKİN BİR DERLEME ÇALIŞMASI, (2022), ISBN: 978-625-417-763-7.
  5. Dağlı Ö., ALIŞVERİŞÇİ PAZARLAMASI VE MARKA DENEYİMLERİ: DİJİTALLEŞEN PERAKENDE ORTAMLARINDA TÜKETİM DENEYİMLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ, (2020), ISBN: 978-625-7130-61-5.
  6. , Dijital İletişimde Güncel Konular, (2020), ISBN: 9786057786999.
  7. ÖZPINAR Ş., DAĞLI Ö., Netnografi: Tanımı ve Pazarlama İletişimi Araştırmalarında Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme, (2019), ISBN: 978-605-254-150-0.
  8. BURCU B. Ö. Ş., ÖZGÜL D., Reklam Araşırmaları, (2019), ISBN: 978-605-254-150-0.
  9. , Araştırmalar Işığında Pazarlama, Turizm Ve İletişimde Güncel Konular, (2018), ISBN: : 978-605-7928-37-5.

7.5. Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

7.6. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan bildiri kitabında basılan bildiriler

7.7. Diğer Yayınlar

Ulusal yayınevi tarafından basılmış kitap

Ulusal yayınevi tarafından basılmış kitap bölümü

  1. Dağlı , Özgül , Dijital Pazarlama ve Reklamda Hikaye Anlatımı: Hikayelerin ve Etkileşim Ortamlarının Reklam Yaratıcılığına Yansımaları, (2020), ISBN: 978-605-7786-99-9.
  2. , Dijital Oyunlar, (2010), ISBN: 9786055500160.

8. Projeler

  1. DAĞLI Ö., TÜBİTAK, Afet Dönemlerinde Etkili İletişimin Önemi Üzerine Halkla İlişkiler Öğrencilerinin Farkındalık Düzeyinin Artırılması, Danışman, (Tamamlanma Tarihi :08.03.2024),

9. İdari Görevler

  1. Bölüm Başkanlığı / Head of Department - Reklam Tasarımı ve İletişimi (2018-Devam Ediyor)
  2. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Eğitim Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO) (2021-Devam Ediyor)
  3. Kurul Üyeliği / Board Member - Uygulama ve Araştırma Merkezi (2021-Devam Ediyor)
  4. Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser - 41-50 Öğrenci Danışmanlığı (2019-Devam Ediyor)
  5. Kurul Üyeliği / Board Member - Fakülte Kurulu Üyeliği (2018-Devam Ediyor)
  6. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Fakülte Disiplin Komisyonu (2024-Devam Ediyor)
  7. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Bologna Komisyonu (2023-Devam Ediyor)
  8. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Müfredat Geliştirme ve Ders Metaryali Komisyonu (2023-Devam Ediyor)
  9. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Kalite Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO) (2021-Devam Ediyor)
  10. Koordinatör / Coordinator - Bologna Bölüm Koordinatörlüğü (2019-Devam Ediyor)
  11. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Laboratuvar Komisyonu (2023-Devam Ediyor)
  12. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Akreditasyon Komisyonu (2021-Devam Ediyor)
  13. Öğrenci Kulübü Danışmanlığı / Head of Student Club - UNİ BJK KULÜBÜ (2019-Devam Ediyor)
  14. İstinye Üniversitesi Rektörlüğü Prof. Dr. Atama Jürisi Görevlendirme. Sayı: E-83108310-900-642. Tarih:19.04.2024 (2024-2024)

10.Bilimsel Kuruluşlara Üyelikleri

  1. Etkileşim dergisi Bilim Danışma Kurulu üyeliği(2024)

11.Ödüller

12. Son iki yılda verdiği lisans ve lisansüstü düzeyindeki dersler

Akademik Yıl Dönem Dersin Adı Haftalık Saati Öğrenci Sayısı
Teorik Uygulama
2023-2024 Bahar Marka Yönetimi (Lisans) - 2 Grup 2 2 70
Reklamda Yaratıcılık II (Lisans) - 2 Grup 2 2 34
Reklamcılık ve Pazarlama (Lisans) - 2 Grup 3 0 80
Mezuniyet Projesi II (Lisans) - 2 Grup 1 4 18
Üniversite Kültürü II (Lisans) - 2 Grup 0 2 102
Güz Bütünleşik Pazarlama İletişimi (Yüksek Lisans) - 2 Grup 3 0 32
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Marka (Yüksek Lisans) - 2 Grup 3 0 86
Pazarlama İletişimi (Lisans) - 2 Grup 3 0 76
Reklamda Yaratıcılık I (Lisans) - 2 Grup 2 2 32
Reklamcılıkta Stratejik Araştırma (Lisans) - 2 Grup 3 0 68
Mezuniyet Projesi I (Lisans) - 2 Grup 1 4 44

Oluşturulma Tarihi: 22.12.2024