1. Adı Soyadı

: Nihal Toros NTAPIAPIS

2. Doğum Tarihi

: 11.06.1979

3. Unvanı

: Dr. Öğr. Üyesi

İletişim Bilgileri

: nihal.toros@uskudar.edu.tr

4. Öğrenim Durumu

Derece Alan Üniversite Yıl
Lisans Amerikan Kültürü ve Edebiyatı İstanbul Üniversitesi 2001
Yüksek Lisans Halkla İlişkiler ve Tanıtım Marmara Üniversitesi 2004
Doktora Halkla İlişkiler ve Tanıtım Marmara Üniversitesi 2009

5. Akademik Unvanlar

Derece Alan Üniversite Yıl

6. Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

6.1. Yüksek Lisans Tezleri

  1. Nöropazarlama Üzerine Bir Analiz Çalışması: Ülker Örneği, Seda Polat, 2023.
  2. Nöropazarlama Kavramı Üzerine İçerik Analizi Çalışması, Yunus Yazıcıoğlu, 2021.
  3. Valorant ve League of Legends Oyunlarının Nöropazarlama Açısından Analizi, Burak Eşref Polat, 2021.
  4. YAZI KARAKTERİNİN TÜKETİCİNİN SATIN ALMA KARARINA ETKİSİ, Çağla Özkardeşler, 2018.

7. Yayınlar

7.1. Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI & Arts and Humanities)

7.2. Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

  1. NTAPIAPIS N. T., - , Sosyal Medya Mecrası Twitter’da Kriz Yönetimi: KFC Örneği, Journal of Strategic Research in Social Science, (2018), 4(4), 123-130, .
  2. NTAPIAPIS N. T., Kalpaklıoğlu N. Ü., Viral Marketing Tecniques Within Online Social Network, Journal of Yasar University, (2011), 24(6), 4112-4129, .

7.3. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceeding) basılan bildiriler

  1. Ceylan D. Ş., Ntapıapıs N. T., Aksu B., Aksu B. A., Arıcı H., Altın G., A QUALITATIVE STUDY ON THE COMMUNICATION EXPERIENCES OF INDIVIDUALS WITH HEARING LOSS AFTER HEARING IMPAIRMENT, 5.INTERNATIONAL SELÇUK SCIENCES RESEARCH AND INNOVATION, (15.12.2024), Konya-İstanbul
  2. Ceylan D. Ş., Ntapiapis N. T., Aksu B., Aksu B. A., Arıcı H., Altın G., A QUALITATIVE STUDY ON THE COMMUNICATION EXPERIENCES OF INDIVIDUALS WITH HEARING LOSS AFTER HEARING IMPAIRMENT, 5th INTERNATIONAL KONYA SCIENCES RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, (14.12.2024), KONYA-TÜRKİYE
  3. Ceylan D. ş., Toros N., Aksu B., Aksu B. A., Altun G., Arıcı H., A QUALITATIVE STUDY ON THE COMMUNICATION EXPERIENCES OF INDIVIDUALS WITH HEARING LOSS AFTER HEARING IMPAIRMENT, 5.INTERNATIONAL KONYA SCIENCES RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, (14.12.2024), Konya
  4. CEYLAN D. Ş., NTAPIAPIS N. T., AKSU B., AKSU B. A., ALTUN G., ARICI H., A QUALITATIVE STUDY ON THE COMMUNICATION EXPERIENCES OF INDIVIDUALS WITH HEARING LOSS AFTER HEARING IMPAIRMENT, 5.INTERNATIONAL KONYA SCIENCES RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, (14.12.2024), KONYA
  5. , Understanding changing television broadcasting in the digital era: How TV Manage to Success Using Marketing?., 10. İletişim Günleri, (18.05.2023), İstanbul-Türkiye
  6. NTAPIAPIS N. T., The Impact of Artificial Intelligence on Brand and Communication Strategy In Social Media, 9. Uluslararası İletişim Günleri, (18.05.2022), Istanbul
  7. Ntapiapis N. T., Kunaçav E. S., Telemedicine Marketing: Health Services Without Borders, 8. Uluslararası İletişim Günleri, (28.05.2021), İstanbul
  8. NTAPIAPIS N. T., Acar A., Artırılmış Gerçekliğin Reklama ve Reklamcılığa Katkıları, 6. Uluslararası İletişim Günleri Sempozyumu, (02.05.2019),

7.4. Yazılan Uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler

  1. Ntapıapıs N. T., A new era, emoji marketing: Descriptive Analysis of Brand Campaigns for World Emoji Day, (2024), ISBN: 978-3-16-148410-0.
  2. Ntapiapis N. T., Digital Pazarlamada Yapay Zeka: Şirketlerin Yapay Zeka Stratejileri., (2023), ISBN: 978-625-398-343-7.
  3. Toros N., Uğurlu S., Yaşam Tarzı Pazarlamasında Fenomenlerin Gençliğe Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma, (2022), ISBN: 978-605-196-776-9.
  4. Ntapiapis N. T., Kunaçav E. S., Orientalist Discourse in Communication and Media: Analysis of Researches in the Field of Media and Communication in Terms of Orientalism., (2021), ISBN: 9781799871804.
  5. Ntapiapis N. T., Kunaçaf E. S., New Narratives for New Customers: Digital Influencers Analysis with the Welness Concept Approach, (2021), ISBN: 978-625-7316-97-2.
  6. Ntapiapis N. T., Özkardeşler Ç., A Neuromarketing Perspective for Assessing the Role and Impact of Typefaces on Consumer Purchase Decision, (2020), ISBN: 9781799831266.
  7. , Analyzing The Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience, (2020), ISBN: 9781799831266.
  8. , Turizm İşletmelerinde Alternatif Pazarlama Yöntemleri, (2015), ISBN: 9786059189262.
  9. , Günümüzde ve Gelecekte Halkla İlişkiler Yönetimi, (2014), ISBN: 6053332107.

7.5. Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

7.6. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan bildiri kitabında basılan bildiriler

7.7. Diğer Yayınlar

Ulusal yayınevi tarafından basılmış kitap

Ulusal yayınevi tarafından basılmış kitap bölümü

8. Projeler

9. İdari Görevler

  1. Komisyon Başkanlığı / Head of Commission - Uluslararası Öğrenciler Akademik Komisyon Başkanlığı (Fakülte/MYO/Enstitü) (2024-Devam Ediyor)
  2. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu (2023-Devam Ediyor)
  3. Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser - 41-50 Öğrenci Danışmanlığı (2021-Devam Ediyor)
  4. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Uluslararası Öğrenciler Akademik Komisyonu (2024-Devam Ediyor)
  5. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Etkinlik Komisyonu (2024-Devam Ediyor)
  6. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Erasmus ve Dış İlişkiler Komisyonu (2023-Devam Ediyor)
  7. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Muafiyet Komisyonu (2019-Devam Ediyor)
  8. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Fakülte Disiplin Komisyonu (2019-2023)
  9. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Staj Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO) (2018-Devam Ediyor)
  10. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Engelli Öğrenci Birimi Komisyonu (2021-Devam Ediyor)
  11. Öğrenci Kulübü Danışmanlığı / Head of Student Club - UNİ GS KULÜBÜ (2015-Devam Ediyor)

10.Bilimsel Kuruluşlara Üyelikleri

  1. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu Bilim Kurulu Üyeliği(2022)

11.Ödüller

  1. TRT, Danışmanlığını yaptığım Duymazdan Gelme projesi, TRT tarafından ikincilik ödülüne layık görüldü., (2022)
  2. Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Aydın Doğan Vakfı, Danışmanlığını yaptığım "Kadın Başına" isimli projemiz, ikincilik ile ödüllendirildi., (2022)
  3. Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Aydın Doğan Genç İletişimciler Yarışması, 4 öğrencimle birlikte gerçekleştirdiğimiz Güneşten Haber Var isimli projemiz birincilik ödülüne layık görülmüştür., (2021)
  4. TRT, TRT Geleceğim İletişimcileri yarışmasında danışmanlığını yaptığım Güneşten Haber Var projesi birincilik ödülü aldım., (2021)
  5. Türkiye Gazeteciler Cemiyeti- Aydın Doğan Vakfı, Danışmalığını yaptığım Güneşe Dokunan Kadınlar Projesi, Genç İletişimciler Yarışması Birincilik Ödülü'nü almaya hak kazanmıştır., (2020)
  6. Aydın Doğan Vakfı, Göç Eden Hayatlar projesi ile Aydın Doğan Vakfı 3.lük ödülü, (2018)
  7. TRT, Göç Eden Hayatlar projesi ile TRT Yeni Medya kategorisi birincilik ödülü, (2017)

12. Son iki yılda verdiği lisans ve lisansüstü düzeyindeki dersler

Akademik Yıl Dönem Dersin Adı Haftalık Saati Öğrenci Sayısı
Teorik Uygulama
2023-2024 Bahar Mezuniyet Projesi II (Lisans) - 2 Grup 1 4 20
Kurumsal Sosyal Sorumluluk (Lisans) - 2 Grup 3 0 118
Mesleki İngilizce II (Lisans) - 8 Grup 1 2 620
Güz Halkla İlişkiler ve Kriz Yönetimi (Lisans) - 2 Grup 3 0 130
Mesleki İngilizce I (Lisans) - 8 Grup 1 2 622
Tüketici Davranışları (Lisans) - 2 Grup 3 0 84
Mezuniyet Projesi I (Lisans) - 2 Grup 1 4 20

Oluşturulma Tarihi: 25.12.2024