1. Adı Soyadı

: Neslihan BULUR

2. Doğum Tarihi

: 02.01.2019

3. Unvanı

: Arş. Gör.

İletişim Bilgileri

: neslihan.bulur@uskudar.edu.tr

4. Öğrenim Durumu

Derece Alan Üniversite Yıl
Lisans İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anadolu Üniversitesi 2017
Yüksek Lisans Stratejik İletişim Yönetimi Galatasaray Üniversitesi 2020
Doktora İletişim Bilimleri Marmara Üniversitesi 2020

5. Akademik Unvanlar

Derece Alan Üniversite Yıl
Araştırma Görevlisi Yeni Medya ve İletişim Üsküdar Üniversitesi 2018

6. Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

7. Yayınlar

7.1. Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI & Arts and Humanities)

7.3. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceeding) basılan bildiriler

  1. Bulur N., İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ TARTIŞMALARININ SOSYAL KİMLİK VE TEKNO-POLİTİKA BAĞLAMINDA BİR ANALİZİ, 11.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği Sempozyumu, (17.05.2024), İstanbul
  2. Bulur N., Demirel S., Çakıcı Z., KÜRESEL GÜNEY PERSPEKTİFİNDEN ÜRETKEN YAPAY ZEKÂ: TÜRKİYE’DEKİ GAZETECİLERİN VE HABER KURULUŞLARININ TWEETLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ, 11.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği Sempozyumu, (16.05.2024), İstanbul
  3. Bulur N., TÜRKİYE’DE KAMU MEDYASINDA PARTİZANLAŞMA: ANADOLU AJANSI VE TRT’NİN SEÇİM DÖNEMİ TWEETLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ, 11.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği Sempozyumu, (15.05.2024), İstanbul
  4. Bulur N., KAMUSAL ALAN OLARAK HASHTAG’LER VE TEKNO-POLİTİKA BAĞLAMINDA YURTTAŞ KATILIMI, 10. Uluslararası İletişim Günleri - Dijital Kapitalizm ve İletişim, (17.05.2023), İstanbul
  5. Bulur N., Fidan M. E., ABD’NİN KÜLTÜREL DİPLOMASİ ARACI OLARAK DİZİ SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ÖRNEK İNCELEMESİ, 9.Uluslararası İletişim Günleri, (17.05.2022), İstanbul
  6. Bulur N., Fidan M. E., RUSYA-UKRAYNA SAVAŞI’NIN GÖRSEL İLETİŞİMDE TEMSİLİ ÜZERİNE BİR İNCELEME, 9.Uluslararası İletişim Günleri, (17.05.2022), 9.Uluslararası İletişim Günleri
  7. Bulur N., Fidan M. E., Kriz Dönemlerinde Bilgi Edinme Pratikleri: COVID-19 Pandemisi, 8. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, (28.05.2021), İstanbul
  8. FİDAN M. E., BULUR N., Kriz İletişiminde Yerel Ağızların Kullanımı: COVID-19 Sürecinde Billboard Örnekleri Üzerine Bir İnceleme, 8. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, (28.05.2021), İstanbul-Türkiye
  9. Bulur N., Fidan M. E., COVID-19 Pandemisinde Youtube’un Toplumsal Etkisi Üzerine Bir Araştırma, 8. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, (27.05.2021), istanbul
  10. FİDAN M. E., BULUR N., Kriz Dönemi Müze İletişimi: Covid Art Museum Örneği, 8. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, (27.05.2021), İstanbul-Türkiye
  11. Bulur N., LEO LÖWENTHAL’IN DÜŞÜNCELERİNİN POSTYAPISALCI PARADİGMA ÜZERİNDEN BİR YORUMU, Uluslararası Anadolu Sanat Sempozyumu, (15.04.2021), Eskişehir
  12. Bulur N., Covid-19 Sürecinde Sosyal Medya Uygulamaları ve Karşı Gözetim Stratejileri: Nitel Bir Araştırma, 3. Uluslararası İletişim ve Teknoloji Kongresi (CTC), (12.04.2021), İstanbul
  13. Bulur N., Dijital Medya Okuryazarlığı: Üniversite Öğrencilerinin Medya Kullanım Pratikleri Üzerine Bir İnceleme, 7. Uluslararası İletişim Günleri: Dijital Çağda İletişim Eğitimi, (22.10.2020), İstanbul
  14. BULUR N., Viral Reklamlar ile Geleneksel Reklamların Duygusal Çekicilik Açısından Karşılaştırılması, 6. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Dönüşüm, (03.05.2019),

7.4. Yazılan Uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler

  1. Demirel , S. , Bulur , N. , Çakıcı &., Z. , Utilizing Artificial Intelligence for Text Classification in Communication Sciences: Reliability of ChatGPT Models in Turkish Texts, (2024), ISBN: 9798369318300.
  2. Bulur N., İptal Kültürü, (2023), ISBN: 9876253971434.
  3. Bulur N., DİJİTAL MEDYADA TOPLUMSALLAŞMA: SUÇ OLGUSUNUN ÜRETİMİ VE ALGISAL DÜZLEMDE TÜKETİMİ, (2022), ISBN: 978-625-8223-99-6.
  4. Bulur N., KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ VE POSTYAPISALCI PARADİGMA: ÖZGÜRLEŞME OLANAĞI, (2022), ISBN: 978-625-8108-94-1.

7.5. Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

  1. Bulur N., DATAISM AS A NEW FORM OF POLITICS, Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, (2022), (), 66-81, .
  2. Bulur N., COVID-19 SÜRECİNDE SOSYAL MEDYA UYGULAMALARI VE KARŞI GÖZETİM STRATEJİLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA, İletişim Çalışmaları Dergisi, (2021), 7(3), 487-501, .

7.6. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan bildiri kitabında basılan bildiriler

  1. Bulur N., Bertold Brecht’in Sanat Anlayışının İşlevselcilik Paradigması Etrafında Bir Değerlendirmesi, I. Lisansüstü Sosyal Bilimler Sempozyumu, (29.05.2021), İstanbul

7.7. Diğer Yayınlar

Ulusal yayınevi tarafından basılmış kitap

Ulusal yayınevi tarafından basılmış kitap bölümü

  1. Bulur N., Bir Amerikan Dizisi Olan Tyrant’ın Kültürel Diplomasi Bağlamında Göstergebilimsel Çözümlemesi, (2022), ISBN: 978-605-9594-95-0.

8. Projeler

9. İdari Görevler

  1. Ü.Ü. Basılı ve Çevrimiçi Süreli Yayın Editör Yardımcılığı (Co-editor) - Ulusal Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayında Editör Yardımcılığı (2022-Devam Ediyor)
  2. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Fakülte Dijital Eğitim Komisyonu (2021-Devam Ediyor)
  3. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Mezuniyet Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO) (2021-Devam Ediyor)
  4. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Fakülte/MYO Web Sayfası Geliştirme Komisyonu (2018-Devam Ediyor)
  5. Ü.Ü. Süreli Yayın / Dizgi, Grafik Tasarım ve Redaksiyon - Ulusal Yayınevi Tarafından Basılan Süreli Yayın (2018-Devam Ediyor)
  6. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Sınav Programı Hazırlama Komisyonu (2018-2021)

10.Bilimsel Kuruluşlara Üyelikleri

  1. 9. ULUSLARARASI İLETİŞİM GÜNLERİ - Düzenleme Kurulu Üyeliği(2022)

11.Ödüller

12. Son iki yılda verdiği lisans ve lisansüstü düzeyindeki dersler

Akademik Yıl Dönem Dersin Adı Haftalık Saati Öğrenci Sayısı
Teorik Uygulama
2023-2024 Bahar Seminer (Doktora) - 2 Grup 0 0 0
İletişim Kuramları (Doktora) - 2 Grup 3 0 10
Seminer (Yüksek Lisans) - 2 Grup 0 0 6
Seminer (Yüksek Lisans) - 2 Grup 0 0 4
Seminer (Yüksek Lisans) - 2 Grup 0 0 6
Türkiye'de Medya ve Kültür (Yüksek Lisans) - 2 Grup 3 0 22
Seminer (Yüksek Lisans) - 2 Grup 0 0 4
Seminer (Yüksek Lisans) - 2 Grup 0 0 22
Güz Seminer (Doktora) - 2 Grup 0 0 14
Yeni Medyada Kuram ve Yaklaşımlar (Doktora) - 2 Grup 3 0 16
Seminer (Yüksek Lisans) - 2 Grup 0 0 8
İletişim Kuramları (Yüksek Lisans) - 2 Grup 3 0 30
Seminer (Yüksek Lisans) - 2 Grup 0 0 18
Kültürel Çalışmaların Kuramsal Temelleri (Yüksek Lisans) - 2 Grup 3 0 32
Seminer (Yüksek Lisans) - 2 Grup 0 0 30
Seminer (Yüksek Lisans) - 2 Grup 0 0 24
İletişim Kuramları (Yüksek Lisans) - 2 Grup 3 0 50
Seminer (Yüksek Lisans) - 2 Grup 0 0 28

Oluşturulma Tarihi: 22.12.2024