1. Adı Soyadı

: Damla YILMAZOĞLU

2. Doğum Tarihi

: 14.03.1984

3. Unvanı

: Dr. Öğr. Üyesi

İletişim Bilgileri

: damla.yilmazoglu@uskudar.edu.tr

4. Öğrenim Durumu

Derece Alan Üniversite Yıl
Lisans İKTİSAT MARMARA ÜNİVERSİTESİ 2007
Yüksek Lisans ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA MARMARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ 2010
Doktora ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME ENSTİTÜSÜ 2021

5. Akademik Unvanlar

Derece Alan Üniversite Yıl

6. Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

7. Yayınlar

7.1. Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI & Arts and Humanities)

7.2. Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

  1. YILMAZOĞLU D., TOPAL P. D. B., TÜKETİCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ VE PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ARAŞTIRILMASI: BİR KOZMETİK MAĞAZASI ÖRNEĞİ, Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD), (2019), 6(3), 199-218, .

7.3. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceeding) basılan bildiriler

  1. , Müşteri Deneyimlerinde Duygusal Zekanın Rolü: Hazır Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma, Business and Organization Research (International Conference), (04.09.2019), İzmir-TÜRKİYE
  2. , Tüketicilerin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivasyonlarının Analizi, Business and Organization Research (International Conference), (04.09.2019), İzmir-TÜRKİYE
  3. YILMAZOĞLU D., TÜKETİCİLERİN ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNE YÖNELİK TUTUMLARINDA DUYGU DURUM’UN ROLÜ, 4. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, (21.12.2018),
  4. YILMAZOĞLU D., NARSİSİZM İLE ALIŞVERİŞ BAĞIMLILIĞI ARASINDA BİR İLİŞKİ VAR MI?, BUSINESS AND ORGANIZATION RESEARCH CONFERENCE, (12.09.2018),
  5. , Cinsiyetin Hedonik Alışveriş Üzerindeki Rolü, 4th INTERNATIONAL VOCATIONAL SCHOOLS SYMPOSIUM "THE ROLE OF VOCATIONAL SCHOOLS IN REGIONAL DEVELOPMENT", (21.05.2015), Yalova-TÜRKİYE

7.4. Yazılan Uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler

  1. YILMAZOĞLU D. Ö. Ü. D., MARKALAŞALIM!, (2022), ISBN: 978-625-8373-26-4.
  2. YILMAZOĞLU D., NÖROPAZARLAMADA DUYGULAR VE BEYİN, (2022), ISBN: 9786253980283.

7.5. Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

7.6. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan bildiri kitabında basılan bildiriler

7.7. Diğer Yayınlar

Ulusal yayınevi tarafından basılmış kitap

Ulusal yayınevi tarafından basılmış kitap bölümü

  1. YILMAZOĞLU D. Ö. Ü. D., FELSEFE ve İLETİŞİM İnceleme-Araştırma, (2022), ISBN: 978-625-8118-70-4.
  2. KOBAL D. Ö. Ü. H. Y., ŞİMŞEK D. S., GÜMÜŞTAŞ D. N. K., KARA D. D. A., IRK D. E., ESMER D. D. Y., KORKMAZ A. G. D. F., YILMAZOĞLU Ö. G. D. D., KARAPINAR D. E., SOSYAL GİRİŞİMCİLİK: DİSİPLİNLERARASI BİR YAKLAŞIM, (2021), ISBN: 978-605-2184-60-8.
  3. YILMAZOĞLU D., ERDEM P. D. Ş., “Ülke Menşeinin Algılanan Kalite Unsuru Açısından Değerlendirilmesi ve Beyaz Eşya Sektörü Üzerine Bir Uygulama” / Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar – Prof. Dr. Selime Sezgin’e Armağan, (2011), ISBN: 978-605-377-598-0.

8. Projeler

9. İdari Görevler

  1. Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser - 151-200 Öğrenci Danışmanlığı (2022-Devam Ediyor)
  2. Program Başkanlığı / Head of Program - Diş Protez Teknolojisi (2021-Devam Ediyor)
  3. Program Başkanlığı / Head of Program - Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama (2017-Devam Ediyor)
  4. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Müfredat Geliştirme ve Ders Metaryali Komisyonu (2022-Devam Ediyor)

10.Bilimsel Kuruluşlara Üyelikleri

11.Ödüller

12. Son iki yılda verdiği lisans ve lisansüstü düzeyindeki dersler

Akademik Yıl Dönem Dersin Adı Haftalık Saati Öğrenci Sayısı
Teorik Uygulama
2023-2024 Bahar Üniversite Kültürü II (Ön Lisans) - 2 Grup 0 2 44
Sağlık Kurumlarında İletişim (Ön Lisans) - 4 Grup 2 0 274
Sağlık Kurumlarında Pazarlama (Ön Lisans) - 2 Grup 2 0 38
Girişimcilik (Ön Lisans) - 4 Grup 2 0 400
Müşteri İlişkileri Yönetimi (Ön Lisans) - 2 Grup 2 0 36
Rapor Hazırlama Teknikleri (Ön Lisans) - 2 Grup 2 0 40
Pazarlama Araştırmaları Uygulaması II (Ön Lisans) - 2 Grup 0 4 36
Tüketici Davranışları (Ön Lisans) - 2 Grup 2 0 36
Güz Kriz ve Stres Yönetimi (Ön Lisans) - 2 Grup 2 0 40
Satış Teknikleri (Ön Lisans) - 2 Grup 2 0 40
Pazarlama Araştırmaları Uygulaması I (Ön Lisans) - 2 Grup 0 4 40
Meslek Etiği (Ön Lisans) - 4 Grup 2 0 320
Pazarlama İlkeleri ve Marka Stratejileri (Ön Lisans) - 4 Grup 2 0 228

Oluşturulma Tarihi: 06.09.2024