1. Name Surname

: Damla YILMAZOĞLU

2. Date of Birth

: 14.03.1984

3. Title

: Dr. Öğr. Üyesi

Contact Information

: damla.yilmazoglu@uskudar.edu.tr

4. Educational Background

Degree Department University Year
BSc İKTİSAT MARMARA ÜNİVERSİTESİ 2007
MSc ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA MARMARA ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ 2010
PhD ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME ENSTİTÜSÜ 2021

5. Academic Titles

Degree Department University Year

6. Supervised Theses

7. Publications

7.1. Papers published in internationally refereed journals (Scopus Indexed)

7.2. Papers published in other internationally peer-reviewed journals

  1. YILMAZOĞLU D., TOPAL P. D. B., TÜKETİCİLERİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ VE PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN ARAŞTIRILMASI: BİR KOZMETİK MAĞAZASI ÖRNEĞİ, Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD), (2019), 6(3), 199-218, .

7.3. Assertions presented in international scientific congresses and published in the proceedings

  1. , Müşteri Deneyimlerinde Duygusal Zekanın Rolü: Hazır Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma, Business and Organization Research (International Conference), (04.09.2019), İzmir-TÜRKİYE
  2. , Tüketicilerin Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Motivasyonlarının Analizi, Business and Organization Research (International Conference), (04.09.2019), İzmir-TÜRKİYE
  3. YILMAZOĞLU D., TÜKETİCİLERİN ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNE YÖNELİK TUTUMLARINDA DUYGU DURUM’UN ROLÜ, 4. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, (21.12.2018),
  4. YILMAZOĞLU D., NARSİSİZM İLE ALIŞVERİŞ BAĞIMLILIĞI ARASINDA BİR İLİŞKİ VAR MI?, BUSINESS AND ORGANIZATION RESEARCH CONFERENCE, (12.09.2018),
  5. , Cinsiyetin Hedonik Alışveriş Üzerindeki Rolü, 4th INTERNATIONAL VOCATIONAL SCHOOLS SYMPOSIUM "THE ROLE OF VOCATIONAL SCHOOLS IN REGIONAL DEVELOPMENT", (21.05.2015), Yalova-TÜRKİYE

7.4. International books or chapters

  1. YILMAZOĞLU D. Ö. Ü. D., MARKALAŞALIM!, (2022), ISBN: 978-625-8373-26-4.
  2. YILMAZOĞLU D., NÖROPAZARLAMADA DUYGULAR VE BEYİN, (2022), ISBN: 9786253980283.

7.5. Papers published in national peer-reviewed journals

7.6. Assertions presented in national scientific congresses and published in the proceedings

7.7. Other publications

Books published by national publishers

Book chapters published by national publishers

  1. YILMAZOĞLU D. Ö. Ü. D., FELSEFE ve İLETİŞİM İnceleme-Araştırma, (2022), ISBN: 978-625-8118-70-4.
  2. KOBAL D. Ö. Ü. H. Y., ŞİMŞEK D. S., GÜMÜŞTAŞ D. N. K., KARA D. D. A., IRK D. E., ESMER D. D. Y., KORKMAZ A. G. D. F., YILMAZOĞLU Ö. G. D. D., KARAPINAR D. E., SOSYAL GİRİŞİMCİLİK: DİSİPLİNLERARASI BİR YAKLAŞIM, (2021), ISBN: 978-605-2184-60-8.
  3. YILMAZOĞLU D., ERDEM P. D. Ş., “Ülke Menşeinin Algılanan Kalite Unsuru Açısından Değerlendirilmesi ve Beyaz Eşya Sektörü Üzerine Bir Uygulama” / Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar – Prof. Dr. Selime Sezgin’e Armağan, (2011), ISBN: 978-605-377-598-0.

8. Projects

  1. YILMAZOĞLU D., TÜBİTAK Öğrenci Projesi, Planlı Davranıs Teorisi Baglamında Ahlaki Normların Yesil Satın Alma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Sosyal Adalet Savunuculugunun Düzenleyici Rolü, (Head), (Expire date :22.03.2025),
  2. YILMAZOĞLU D., TÜBİTAK Öğrenci Projesi, Algılanan Degerin Evsel Atık Ayırma Davranısı Üzerindeki Etkisi: Çevre Bilincinin Düzenleyici Rolü, (Head), (Expire date :22.03.2025),
  3. YILMAZOĞLU D., TÜBİTAK Öğrenci Projesi, Tüketicinin Benzersiz Olma Ihtiyacının Kitlesel Lüks Markaya Yönelik Ilham ve Kitlesel Lüks Marka Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Bilincinin Aracılık Rolü, (Head), (Expire date :22.03.2025),

9. Administrative Duties

  1. Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser - 151-200 Öğrenci Danışmanlığı (2022-Continues)
  2. Program Başkanlığı / Head of Program - Diş Protez Teknolojisi (2021-Continues)
  3. Program Başkanlığı / Head of Program - Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama (2017-Continues)
  4. Kurul Üyeliği / Board Member - MYO Yönetim Kurulu Üyeliği (2024-Continues)
  5. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Müfredat Geliştirme ve Ders Metaryali Komisyonu (2022-Continues)

10. Scientific Memberships

11. Awards

12. Coourses recently given

Academic Year Semester Course name Hours Number of Students
Theoretical Application
2023-2024 Spring Üniversite Kültürü II (Associate) - Group 2 0 2 44
Sağlık Kurumlarında İletişim (Associate) - Group 4 2 0 274
Sağlık Kurumlarında Pazarlama (Associate) - Group 2 2 0 38
Girişimcilik (Associate) - Group 4 2 0 400
Müşteri İlişkileri Yönetimi (Associate) - Group 2 2 0 36
Rapor Hazırlama Teknikleri (Associate) - Group 2 2 0 40
Pazarlama Araştırmaları Uygulaması II (Associate) - Group 2 0 4 36
Tüketici Davranışları (Associate) - Group 2 2 0 36
Fall Kriz ve Stres Yönetimi (Associate) - Group 2 2 0 40
Satış Teknikleri (Associate) - Group 2 2 0 40
Pazarlama Araştırmaları Uygulaması I (Associate) - Group 2 0 4 40
Meslek Etiği (Associate) - Group 4 2 0 320
Pazarlama İlkeleri ve Marka Stratejileri (Associate) - Group 4 2 0 228

Created: 22.12.2024