1. Adı Soyadı

: Bahşende ÇOBAN AZİZOĞLU

2. Doğum Tarihi

: 07.06.1994

3. Unvanı

: Arş. Gör.

İletişim Bilgileri

: bahsende.cobanazizoglu@uskudar.edu.tr

4. Öğrenim Durumu

Derece Alan Üniversite Yıl
Lisans Halkla İlişkiler ve Tanıtım Kocaeli Üniversitesi 2012
Yüksek Lisans Görsel İletişim ve Reklamcılık Kocaeli Üniversitesi 2017
Doktora Halkla İlişkiler Marmara Üniversitesi 2019

5. Akademik Unvanlar

Derece Alan Üniversite Yıl
Araştırma Görevlisi Reklamcılık Üsküdar Üniversitesi 2023

6. Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri

7. Yayınlar

7.1. Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI & Arts and Humanities)

7.3. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceeding) basılan bildiriler

  1. Azizoğlu B. Ç., Reklamcılıkta Yapay Zeka ve Yaratıcılığın Kesişimi: Kavramsal Bir Tartışma, 4th Communication in the Digital Age (CIDA), (28.11.2024), KKTC
  2. Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION, The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (16.05.2024), Colombo - Sri Lanka
  3. Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION, The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (09.05.2024), Colombo-Sri Lanka
  4. Kuş , Becan Ö. A., Çoban C. A., Dağlı B., Özgül , Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective WellBeing: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption, The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Sri Lanka-Colombo
  5. Kuş , Arda Ö., Becan , Cihan , Aziz Ç., Bahşende , Dağlı , Özgül , Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective Well-Being: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption, The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Colombo, Sri Lanka
  6. AZİZOĞLU B. Ç., Sürdürülebilirlik Uygulamalarının Paydaş İletişiminde Kullanılması: Hazır Giyim Sektörü Üzerine Bir Değerlendirme, ICOMS 3. Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu, (13.11.2023), Sakarya
  7. Bulunmaz B., Bilge R., Çoban B., Uysal F. B., A Survey on Productivity of Higher Education and Teaching Methods During the Pandemic in Turkey, 14th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies, (04.07.2022), Palma de Mallorca-Spain

7.4. Yazılan Uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler

  1. Azizoğlu B. Ç., İnal E. Ş., Halkla İlişkiler Mesleğinin Etik ile Olan İlişkisinin Katalizör Etkisi: Algı Üzerine Bir Araştırma, (2022), ISBN: 9786057150301.
  2. Azizoğlu B. Ç., Sağlık İletişimi ve Sosyal Medya: Türkiye’de Koronavirüs Salgını ve Twitter Üzerine Bir İnceleme, (2021), ISBN: 9789753536493.
  3. Çoban B., Ekin E. V., Postmodern Kapatılma, (2021), ISBN: 9786257033893.

7.5. Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

  1. ÇOBAN B., Post Truth Çağında Dijitalleşen Gazetecilik ve Tık Tuzağı, Kurgu, (2019), (), 35-49, .

7.6. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan bildiri kitabında basılan bildiriler

  1. Çoban B., Bilge R., Post Truth Çağında Yeni Medya Okuryazarlığı Eğitiminin Önemi, Mesleki Eğitim Kongresi, (23.12.2021), İstanbul-Türkiye
  2. ÇOBAN B., POST TRUTH ÇAĞINDA DİJİTAL GAZETECİLİK VE HABER BAŞLIKLARINDA “TIK TUZAĞI”, Prof. Dr. Alaeddin Asna Anısına Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu / Post-Truth, (25.04.2019), Eskişehir-Türkiye

7.7. Diğer Yayınlar

Ulusal yayınevi tarafından basılmış kitap

  1. AZİZOĞLU B. Ç., Yapay Zeka Etiği ve İletişim: Sorunlar, Sınırlar ve Zorluklar, (2024), ISBN: 9786253937607.

Ulusal yayınevi tarafından basılmış kitap bölümü

8. Projeler

  1. AZİZOĞLU B. Ç., BAP projesi, Pandemi Sürecinde Üniversitelerde Eğitim Yöntemleri ve Verimlilik Araştırması, Araştırmacı, (Tamamlanma Tarihi :31.03.2022),

9. İdari Görevler

  1. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu (2024-Devam Ediyor)
  2. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Mezuniyet Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO) (2023-Devam Ediyor)
  3. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Etkinlik Komisyonu (2023-2024)
  4. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Engelli Öğrenci Birimi Komisyonu (2024-Devam Ediyor)
  5. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Eğiticilerin Eğitimi Komisyonu (2023-2024)
  6. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Çeviri ve Redaksiyon Komisyonu (2023-2024)
  7. Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership - Reklam ve Tüketici Araştırmaları Çalışma Grubu (2024-Devam Ediyor)

10.Bilimsel Kuruluşlara Üyelikleri

11.Ödüller

12. Son iki yılda verdiği lisans ve lisansüstü düzeyindeki dersler

Akademik Yıl Dönem Dersin Adı Haftalık Saati Öğrenci Sayısı
Teorik Uygulama
2023-2024 Bahar Aktif yarıyıl dersleri, ilgili yarıyıl sonu itibariyle tabloya eklenmektedir.
Güz İlgili yarıyılda verilen ders bulunmamaktadır.

Oluşturulma Tarihi: 22.12.2024