7.1. Papers published in internationally refereed journals (Scopus Indexed)
7.3. Assertions presented in international scientific congresses and published in the proceedings
Azizoğlu B. Ç., Reklamcılıkta Yapay Zeka ve Yaratıcılığın Kesişimi: Kavramsal Bir Tartışma, 4th Communication in the Digital Age (CIDA), (28.11.2024), KKTC
Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION, The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (16.05.2024), Colombo - Sri Lanka
Kuş Ö. A., Becan C., Azizoğlu B. Ç., Dağlı Ö., EXPLORING THE INTERACTION BETWEEN BRAND LOVE AND SUBJECTIVE WELL-BEING: UNDERSTANDING THE MEDIATING ROLE OF HEDONIC AND EXPERIENTIAL CONSUMPTION, The 9th World Conference on Media and Mass Communication, (09.05.2024), Colombo-Sri Lanka
Kuş , Becan Ö. A., Çoban C. A., Dağlı B., Özgül , Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective WellBeing: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption, The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Sri Lanka-Colombo
Kuş , Arda Ö., Becan , Cihan , Aziz Ç., Bahşende , Dağlı , Özgül , Exploring the Interaction Between Brand Love and Subjective Well-Being: Understanding the Mediating Role of Hedonic and Experiential Consumption, The 9 th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024), (09.05.2024), Colombo, Sri Lanka
AZİZOĞLU B. Ç., Sürdürülebilirlik Uygulamalarının Paydaş İletişiminde Kullanılması: Hazır Giyim Sektörü Üzerine Bir Değerlendirme, ICOMS 3. Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu, (13.11.2023), Sakarya
Bulunmaz B., Bilge R., Çoban B., Uysal F. B., A Survey on Productivity of Higher Education and Teaching Methods During the Pandemic in Turkey, 14th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies, (04.07.2022), Palma de Mallorca-Spain
7.4. International books or chapters
Azizoğlu B. Ç., İnal E. Ş., Halkla İlişkiler Mesleğinin Etik ile Olan İlişkisinin Katalizör Etkisi: Algı Üzerine Bir Araştırma, (2022), ISBN: 9786057150301.
Azizoğlu B. Ç., Sağlık İletişimi ve Sosyal Medya: Türkiye’de Koronavirüs Salgını ve Twitter Üzerine Bir İnceleme, (2021), ISBN: 9789753536493.
Çoban B., Ekin E. V., Postmodern Kapatılma, (2021), ISBN: 9786257033893.
7.5. Papers published in national peer-reviewed journals
ÇOBAN B., Post Truth Çağında Dijitalleşen Gazetecilik ve Tık Tuzağı, Kurgu, (2019), (), 35-49, .
7.6. Assertions presented in national scientific congresses and published in the proceedings
Çoban B., Bilge R., Post Truth Çağında Yeni Medya Okuryazarlığı Eğitiminin Önemi, Mesleki Eğitim Kongresi, (23.12.2021), İstanbul-Türkiye
ÇOBAN B., POST TRUTH ÇAĞINDA DİJİTAL GAZETECİLİK VE HABER BAŞLIKLARINDA “TIK TUZAĞI”, Prof. Dr. Alaeddin Asna Anısına Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu / Post-Truth, (25.04.2019), Eskişehir-Türkiye
7.7. Other publications
Books published by national publishers
AZİZOĞLU B. Ç., Yapay Zeka Etiği ve İletişim: Sorunlar, Sınırlar ve Zorluklar, (2024), ISBN: 9786253937607.
Book chapters published by national publishers
8. Projects
AZİZOĞLU B. Ç.,
BAP projesi,
Pandemi Sürecinde Üniversitelerde Eğitim Yöntemleri ve Verimlilik Araştırması,
Araştırmacı,
(Tamamlanma Tarihi :31.03.2022),
9. Administrative Duties
Komisyon Üyesi / Member of Commission - Strateji Geliştirme Koordinatörlüğü Komisyonu
(2024-Continues)
Komisyon Üyesi / Member of Commission - Mezuniyet Komisyonu (Enstitü / Fakülte / MYO)
(2023-Continues)
Komisyon Üyesi / Member of Commission - Etkinlik Komisyonu
(2023-2024)
Komisyon Üyesi / Member of Commission - Engelli Öğrenci Birimi Komisyonu
(2024-Continues)
Komisyon Üyesi / Member of Commission - Eğiticilerin Eğitimi Komisyonu
(2023-2024)
Komisyon Üyesi / Member of Commission - Çeviri ve Redaksiyon Komisyonu
(2023-2024)
Çalışma Grubu Üyelikleri / Research Group Membership - Reklam ve Tüketici Araştırmaları Çalışma Grubu
(2024-Continues)