1. Name Surname

: Asil ÖZDOĞRU

2. Date of Birth

:

3. Title

: Doç. Dr.

Contact Information

: asil.ozdogru@uskudar.edu.tr

4. Educational Background

Degree Department University Year
Undergraduate Psikoloji ile Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (ÇAP) Boğaziçi Üniversitesi 2003
Graduate Eğitim Psikolojisi ve Metodolojisi University at Albany, SUNY 2005
Doctorate Eğitim Psikolojisi University at Albany, SUNY 2010

5. Academic Titles

Degree Department University Year
Associate Professor Eğitim Psikolojisi Üsküdar Üniversitesi 2019
Lecturer Eğitim Psikolojisi Üsküdar Üniversitesi 2012

6. Managed Master's and Doctoral Theses

6.1. Master's Theses

  1. Öğretimin Kavranması ve Zihin Kuramı Becerilerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan ve Normal Gelişim Gösteren Çocuklarda Karşılaştırılması, RABİA ARI, 2021.
  2. Çocuk yaşta evlenmiş bireylerin genç yetişkin dönemindeki çift uyumları ve aile bütünlükleri, BİROL YILMAZ, 2021.
  3. Öğretmenlerin karakter eğitimi yetkinlik inançlarının okul öncesi dönem çocuklarının değerleri ile ilişkisi, EYLEM BAKIR, 2021.
  4. HALK EĞİTİM MERKEZİ KURS KATILIMCILARININ SERBEST ZAMAN DOYUMLARI, AKIŞ DENEYİMİ VE İYİ OLUŞLARININ İNCELENMESİ, GÜLSER BEYHAN BAŞTÜRK, 2021.
  5. Otizm spektrum bozukluğu olan altı yaşındaki çocukların problem davranışları ile anne baba tutumları arasındaki ilişki, KÜBRA SALTIK, 2021.
  6. Ergenlerin Suç Eğilimi ile Sosyodemografik Özellikleri ve Anne Baba Tutumları Arasındaki İlişki: Zonguldak Örneği, HAVAGÜL ASLAN, 2021.
  7. Beş oturumluk bir psikososyal destek programının mülteci ve Türk ortaokul öğrencileri üzerindeki etkisi: Sultanbeyli örneği, HANİFE BÜŞRA FEYİZOĞLU DOĞRUSADIK, 2020.
  8. Türkiye'deki ilk kuşak Azerbaycanlı göçmenlerde kültürleşme, ALİMRAN ABDİNOV, 2020.
  9. Uçak Bakım Çalışanlarında Örgütsel Narsisizmin Haset ve Gıpta ile İlişkisi, OĞUZHAN SOYTÜRK, 2020.

7. Publications

7.1. Articles published in internationally refereed journals (SCI & SSCI & Arts and Humanities)

  1. Wang K., Goldenberg A., Dorison C. A., Miller J. K., Uusberg A., Lerner J. S., Gross J. J., Agesin B. B., Bernardo M., Campos O., Eudave L., Grzech K., Ozery D. H., Jackson E. A., Garcia E. O. L., Drexler S. M., Jurković A. P., Rana K., Wilson J. P., Antoniadi M., Desai K., Gialitaki Z., Kushnir E., Nadif K., Bravo O. N., Nauman R., Oosterlinck M., Pantazi M., Pilecka N., Szabelska A., Steenkiste I. M. M. v., Filip K., Bozdoc A. I., Marcu G. M., Agadullina E., Adamkovič M., Roczniewska M., Reyna C., Kassianos A. P., Westerlund M., Ahlgren L., Pöntinen S., Adetula G. A., Dursun P., Arinze A. I., Arinze N. C., Ogbonnaya C. E., Ndukaihe I. L. G., Dalgar I., Akkas H., Macapagal P. M., Lewis S., Metin-Orta I., Foroni F., Willis M., Santos A. C., Mokady A., Reggev N., Kurfali M. A., Vasilev M. R., Nock N. L., Parzuchowski M., Barría M. F. E., Vranka M., Kohlová M. B., Ropovik I., Harutyunyan M., Wang C., Yao E., Becker M., Manunta E., Kaminski G., Marko D., Evans K., Lewis D. M. G., Findor A., Landry A. T., Aruta J. J. B., Ortiz M. S., Vally Z., Pronizius E., Voracek M., Lamm C., Grinberg M., Li R., Valentova J. V., Mioni G., Cellini N., Chen S., Zickfeld J., Moon K., Azab H., Levy N., Karababa A., Beaudry J. L., Boucher L., Collins W. M., Todsen A. L., Schie K. v., Vintr J., Bavolar J., Kaliska L., Križanić V., Samojlenko L., Pourafshari R., Geiger S. J., Beitner J., Warmelink L., Ross R. M., Stephen I. D., Hostler T. J., Azouaghe S., McCarthy R., Szala A., Grano C., Solorzano C. S., Anjum G., Jimenez-Leal W., Bradford M., Pérez L. C., Vásquez J. E. C., Galindo-Caballero O. J., Vargas-Nieto J. C., Kácha O., Arvanitis A., Xiao Q., Cárcamo R., Zorjan S., Tajchman Z., Vilares I., Pavlacic J. M., Kunst J. R., Tamnes C. K., Bastian C. C. v., Atari M., Sharifian M., Hricova M., Kačmár P., Schrötter J., Rahal R., Cohen N., FatahModarres S., Zrimsek M., Zakharov I., Koehn M. A., Esteban-Serna C., Calin-Jageman R. J., Krafnick A. J., Štrukelj E., Isager P. M., Urban J., Silva J. R., Martončik M., Očovaj S. B., Šakan D., Kuzminska A. O., Djordjevic J. M., Almeida I. A. T., Ferreira A., Lazarevic L. B., Manley H., Ricaurte D. Z., Monteiro R. P., Etabari Z., Musser E., Dunleavy D., Chou W., Godbersen H., Ruiz-Fernández S., Reeck C., Batres C., Kirgizova K., Muminov A., Azevedo F., Alvarez D. S., Butt M. M., Lee J. M., Chen Z., Verbruggen F., Ziano I., Tümer M., Charyate A. C. A., Dubrov D., Rivera M. d. C. M. C. T., Aberson C., Pálfi B., Maldonado M. A., Hubena B., Sacakli A., Ceary C. D., Richard K. L., Singer G., Perillo J. T., Ballantyne T., Cyrus-Lai W., Fedotov M., Du H., Wielgus M., Pit I. L., Hruška M., Sousa D., Aczel B., Szaszi B., Adamus S., Barzykowski K., Micheli L., Schmidt N., Zsido A. N., Paruzel-Czachura M., Bialek M., Kowal M., Sorokowska A., Misiak M., Mola D., Ortiz M. V., Correa P. S., Belaus A., Muchembled F., Ribeiro R. R., Arriaga P., Oliveira R., Vaughn L. A., Szwed P., Kossowska M., Czarnek G., Kielińska J., Antazo B., Betlehem R., Stieger S., Nilsonne G., Simonovic N., Taber J., Gourdon-Kanhukamwe A., Domurat A., Ihaya K., Yamada Y., Urooj A., Gill T., Čadek M., Bylinina L., Messerschmidt J., Kurfalı M., Adetula A., Baklanova E., Albayrak-Aydemir N., Kappes H. B., Gjoneska B., House T., Jones M. V., Berkessel J. B., Chopik W. J., Çoksan S., Seehuus M., Khaoudi A., Bokkour A., Arabi K. A. E., Djamai I., Iyer A., Parashar N., Adiguzel A., Kocalar H. E., Bundt C., Norton J. O., Papadatou-Pastou M., Rosa-Gomez A. D. l., Ankushev V., Bogatyreva N., Grigoryev D., Ivanov A., Prusova I., Romanova M., Sarieva I., Terskova M., Hristova E., Kadreva V. H., Janak A., Schei V., Sverdrup T. E., Askelund A. D., Pineda L. M. S., Krupić D., Levitan C. A., Johannes N., Ouherrou N., Say N., Sinkolova S., Janjić K., Stojanovska M., Stojanovska D., Khosla M., Thomas A. G., Kung F. Y. H., Bijlstra G., Mosannenzadeh F., Balci B. B., Reips U., Baskin E., Ishkhanyan B., Czamanski-Cohen J., Dixson B. J. W., Moreau D., Sutherland C. A. M., Chuan-Peng H., Noone C., Flowe H., Anne M., Janssen S. M. J., Topor M., Majeed N. M., Kunisato Y., Yu K., Daches S., Hartanto A., Vdovic M., Anton-Boicuk L., Forbes P. A. G., Kamburidis J., Marinova E., Nedelcheva-Datsova M., Rachev N. R., Stoyanova A., Schmidt K., Suchow J. W., Koptjevskaja-Tamm M., Jernsäther T., Olofsson J. K., Bialobrzeska O., Marszalek M., Tatachari S., Afhami R., Law W., Antfolk J., Žuro B., Doren N. V., Soto J. A., Searston R., Miranda J., Damnjanović K., Yeung S. K., Krupić D., Hoyer K., Jaeger B., Ren D., Pfuhl G., Klevjer K., Corral-Frías N. S., Frias-Armenta M., Lucas M. Y., Torres A. O., Toro M., Delgado L. G. J., Vega D., Solas S. Á., Vilar R., Massoni S., Frizzo T., Bran A., Vaidis D. C., Vieira L., Paris B., Capizzi M., Coelho G. L. d. H., Greenburgh A., Whitt C. M., Tullett A. M., Du X., Volz L., Bosma M. J., Karaarslan C., Sarıoğuz E., Allred T. B., Korbmacher M., Colloff M. F., Lima T. J. S., Ribeiro M. F. F., Verharen J. P. H., Karekla M., Karashiali C., Sunami N., Jaremka L. M., Storage D., Habib S., Studzinska A., Hanel P. H. P., Holford D. L., Sirota M., Wolfe K., Chiu F., Theodoropoulou A., Ahn E. R., Lin Y., Westgate E. C., Brohmer H., Hofer G., Dujols O., Vezirian K., Feldman G., Travaglino G. A., Ahmed A., Li M., Bosch J., Torunsky N., Bai H., Manavalan M., Song X., Walczak R. B., Zdybek P., Friedemann M., Rosa A. D., Kozma L., Alves S. G., Lins S., Pinto I. R., Correia R. C., Babinčák P., Banik G., Rojas-Berscia L. M., Varella M. A. C., Uttley J., Beshears J. E., Thommesen K. K., Behzadnia B., Geniole S. N., Silan M. A., Maturan P. L. G., Vilsmeier J. K., Tran U. S., Izquierdo S. M., Mensink M. C., Sorokowski P., Groyecka-Bernard A., Radtke T., Adoric V. C., Carpentier J., Özdoğru A. A., Joy-Gaba J. A., Hedgebeth M. V., Ishii T., Wichman A. L., Röer J. P., Ostermann T., Davis W. E., Suter L., Papachristopoulos K., Zabel C., Ebersole C. R., Chartier C. R., Mallik P. R., Urry H. L., Buchanan E. M., Coles N. A., Primbs M. A., Basnight-Brown D. M., IJzerman H., Forscher P. S., Moshontz H., A multi-country test of brief reappraisal interventions on emotions during the COVID-19 pandemic, Nature Human Behaviour, (2021), 5(), 1089–1110, .
  2. Elliott E. M., Morey C. C., AuBuchon A. M., Cowan N., Jarrold C., Adams E. J., Attwood M., Bayram B., Beeler-Duden S., Blakstvedt T. Y., Büttner G., Castelain T., Cave S., Crepaldi D., Fredriksen E., Glass B. A., Graves A. J., Guitard D., Hoehl S., Hosch A., Jeanneret S., Joseph T. N., Koch C., Lelonkiewicz J. R., Lupyan G., McDonald A., Meissner G., Mendenhall W., Moreau D., Ostermann T., Özdoğru A. A., Padovani F., Poloczek S., Röer J. P., Schonberg C. C., Tamnes C. K., Tomasik M. J., Valentini B., Vergauwe E., Vlach H. A., Voracek M., Multilab Direct Replication of Flavell, Beach, and Chinsky (1966): Spontaneous Verbal Rehearsal in a Memory Task as a Function of Age, Advances in Methods and Practices in Psychological Science, (2021), 4(2), 1-20, .
  3. Zickfeld J. H., Ven N. v. d., Pich O., Schubert T. W., Berkessel J. B., Pizarro J. J., Bhushan B., Mateo N. J., Barbosa S., Sharman L., Kökönyei G., Schrover E., Kardum I., Aruta J. J. B., Lazarevic L. B., Escobar M. J., Stadel M., Arriaga P., Dodaj A., Shankland R., Majeed N. M., Li Y., Lekkou E., Hartanto A., Özdoğru A. A., Vaughn L. A., Espinoza M. d. C., Caballero A., Kolen A., Karsten J., Manley H., Maeura N., Eşkisu M., Shani Y., Chittham P., Ferreira D., Bavolar J., Konova I., Sato W., Morvinski C., Carrera P., Villar S., Ibanez A., Hareli S., Garcia A. M., Kremer I., Götz F. M., Schwerdtfeger A., Estrada-Mejia C., Nakayama M., Ng W. Q., Sesar K., Orjiakor C. T., Dumont K., Allred T. B., Gračanin A., Rentfrow P. J., Schönefeld V., Vally Z., Barzykowski K., Peltola H., Tcherkassof A., Haque S., Śmieja M., Su-May T. T., IJzerman H., Vatakis A., Ong C. W., Choi E., Schorch S. L., Páez D., Malik S., Kačmár P., Bobowik M., Jose P., Vuoskoski J. K., Basabe N., Doğan U., Ebert T., Uchida Y., Zheng M. X., Mefoh P., Šebeňa R., Stanke F. A., Ballada C. J., Blaut A., Wu Y., Daniels J. K., Kocsel N., Burak E. G. D., Balt N. F., Vanman E., Suzanne L.K. Stewart, Verschuere B., Sikka P., Boudesseul J., Martins D., Nussinson R., Ito K., Mentser S., Çolak T. S., Martinez-Zelaya G., Vingerhoets A., Tears evoke the intention to offer social support: A systematic investigation of the interpersonal effects of emotional crying across 41 countries, Journal of Experimental Social Psychology, (2021), 95(), 104137, .
  4. Özdoğru A. A., Robert F. McMorris (1934–2020)., American Psychologist, (2021), 76(2), 396, .
  5. TEKİN M., YERTUTANOL F. D. K., ÇEVRELİ B., ÖZDOĞRU A. A., KULAKSIZ H., UZBAY İ. T., Sodium valproate improves sensorimotor gating deficit induced by sleep-deprivation in low doses, TURKISH JOURNAL OF MEDICAL SCIENCES, (2021), (), 0-0, .
  6. Ay T., Oruç D., Özdoğru A. A., Adaptation and evaluation of COVID-19 related Psychological Distress Scale Turkish form, Death Studies, (2021), (), 1-9, .
  7. Jones B. C., DeBruine L. M., Flake J. K., Liuzza M. T., Antfolk J., Arinze N. C., Ndukaihe I. L. G., Bloxsom N. G., Lewis S. C., Foroni F., Willis M. L., Cubillas C. P., Vadillo M. A., Turiegano E., Gilead M., Simchon A., Saribay S. A., Owsley N. C., Jang C., Mburu G., Calvillo D. P., Wlodarczyk A., Qi Y., Ariyabuddhiphongs K., Jarukasemthawee S., Manley H., Suavansri P., Taephant N., Stolier R. M., Evans T. R., Bonick J., Lindemans J. W., Ashworth L. F., Hahn A. C., Chevallier C., Kapucu A., Karaaslan A., Leongómez J. D., Sánchez O. R., Valderrama E., Vásquez-Amézquita M., Hajdu N., Aczel B., Szecsi P., Andreychik M., Musser E. D., Batres C., Hu C., Liu Q., Legate N., Vaughn L. A., Barzykowski K., Golik K., Schmid I., Stieger S., Artner R., Mues C., Vanpaemel W., Jiang Z., Wu Q., Marcu G. M., Stephen I. D., Lu J. G., Philipp M. C., Arnal J. D., Hehman E., Xie S. Y., Chopik W. J., Seehuus M., Azouaghe S., Belhaj A., Elouafa J., Wilson J. P., Kruse E., Papadatou-Pastou M., Rosa-Gómez A. D. L., Barba-Sánchez A. E., González-Santoyo I., Hsu T., Kung C., Wang H., Freeman J. B., Oh D. W., Schei V., Sverdrup T. E., Levitan C. A., Cook C. L., Chandel P., Kujur P., Parganiha A., Parveen N., Pati A. K., Pradhan S., Singh M. M., Pande B., Bavolar J., Kačmár P., Zakharov I., Álvarez-Solas S., Baskin E., Thirkettle M., Schmidt K., Christopherson C. D., Leonis T., Suchow J. W., Olofsson J. K., Jernsäther T., Lee A., Beaudry J. L., Gogan T. D., Oldmeadow J. A., Balas B., Stevens L. M., Colloff M. F., Flowe H. D., Gülgöz S., Brandt M. J., Hoyer K., Jaeger B., Ren D., Sleegers W. W. A., Wissink J., Kaminski G., Floerke V. A., Urry H. L., Chen S., Pfuhl G., Vally Z., Basnight-Brown D. M., Jzerman H. I., Sarda E., Neyroud L., Badidi T., Linden N. V. d., Tan C. B. Y., Kovic V., Sampaio W., Ferreira P., Santos D., Burin D. I., Gardiner G., Protzko J., Schild C., Ścigała K. A., Zettler I., Kunz E. M. O., Storage D., Wagemans F. M. A., Saunders B., Sirota M., Sloane G. V., Lima T. J. S., Uittenhove K., Vergauwe E., Jaworska K., Stern J., Ask K., Zyl C. J. J. v., Körner A., Weissgerber S. C., Boudesseul J., Ruiz-Dodobara F., Ritchie K. L., Michalak N. M., Blake K. R., White D., Gordon-Finlayson A. R., Anne M., Janssen S. M. J., Lee K. M., Nielsen T. K., Tamnes C. K., Zickfeld J. H., Rosa A. D., Vianello M., Kocsor F., Kozma L., Putz Á., Tressoldi P., Irrazabal N., Chatard A., Lins S., Pinto I. R., Lutz J., Adamkovic M., Babincak P., Baník G., Ropovik I., Coetzee V., Dixson B. J. W., Ribeiro G., Peters K., Steffens N. K., Tan K. W., Thorstenson C. A., Fernandez A. M., Hsu R. M. C. S., Valentova J. V., Varella M. A. C., Corral-Frías N. S., Frías-Armenta M., Hatami J., Monajem A., Sharifian M., Frohlich B., Lin H., Inzlicht M., Alaei R., Rule N. O., Lamm C., Pronizius E., Voracek M., Olsen J., Giolla E. M., Akgoz A., Özdoğru A. A., Crawford M. T., Bennett-Day B., Koehn M. A., Okan C., Gill T., Miller J. K., Dunham Y., Yang X., Alper S., Borras-Guevara M. L., Cai S. J., Tiantian D., Danvers A. F., Feinberg D. R., Armstrong M. M., Gilboa-Schechtman E., McCarthy R. J., Muñoz-Reyes J. A., Polo P., Shiramazu V. K. M., Yan W., Carvalho L., Forscher P. S., Chartier C. R., Coles N. A., To Which World Regions Does the Valence–Dominance Model of Social Perception Apply?, Nature Human Behaviour, (2020), 5(), 159-169, .
  8. ÖZDOĞRU A., ASİL Ö., ÖMER A., Ruh Sağlığı Çalışanlarının Yaşam Boyu Şiddet Deneyimleri, Türk Psikoloji Dergisi, (2018), 33(82), 20 - 29, https://doi.org/10.31828/tpd.13004433.2018.82.02.02.
  9. ÖZDOĞRU A., ASİL Ö., Ömer A., Gelişim Psikolojisi Bakış Açısıyla Çocuk Suçluluğu, Anadolu Psikiyatri Dergisi, (2018), 19(5), 526 - 526, .

7.2. Articles published in other internationally refereed journals

  1. ÖZDOĞRU A., ASİL Ö., Çok Boyutlu Mizah Duygusu Ölçeği Türkçe Formunun Güncellenmesi ve Yeniden Değerlendirilmesi, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (2018), 16(4), 393 - 412, .
  2. ÖZDOĞRU A., Yertutanol F. D. K., ASİL Ö., DUYGU K. Y. F., Çocuk ve Ergenlerin Nörobilişsel Gelişimlerinde Aerobik Egzersizin Etkileri, Çocuk ve Gençlik Ruh Sağlığı Dergisi, (2018), 25(2), 165 - 174, .
  3. Özdoğru A., Balatekin N., Neuromyths as a Challenge and Opportunity for the Learning and Teaching of Neuroscience, Cumhuriyet International Journal of Education, (2018), 7(4), 483 - 494, https://doi.org/10.30703/cije.457302.
  4. Özdoğru A. A., Çocuk ve Ergenlerin Okul Dışı Zamanlarda Spor Aktivitelerine Katılımı, Spor ve Performans Araştırmaları Dergisi, (2018), 9(2), 86 - 101, https://doi.org/10.17155/omuspd.321959.

7.3. Assertions presented in international scientific congresses and published in the proceedings

  1. Özdoğru A. A., Röer J. P., , PSACON21: Psychological Science Accelerator 2021 Conference, (29.10.2021), Çevrimiçi
  2. Özdoğru A. A., Akbaba S., Süleymanlı E., , 22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, (07.10.2021), Muş, Türkiye
  3. Doğrusadık H. B. F., Özdoğru A. A., , 22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, (07.10.2021), Muş, Türkiye
  4. Özdoğru A., Akbaba S., Sülymanlı E., , 22nd International Psychological Counseling and Guidance Congress, (07.10.2021), Muş Alparslan Üniversitesi Muş / TURKEY
  5. Özdoğru A. A., Dolu F. N., Akan A., Aldemir S., , 32. International Congress of Psychology, (18.07.2021), Prague, Czech Republic
  6. Özdoğru A. A., Şimşek M. Ö., , 32. International Congress of Psychology, (18.07.2021), Prague, Czech Republic
  7. ÖZDOĞRU A., BAYRAM B., AKBABA S., , V. ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, (30.10.2020), ISTANBUL
  8. Özdoğru A., Akbaba S., Süleymanlı E., , VI.Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, (30.10.2020), İstanbul-Türkiye
  9. , , V. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER, (30.09.2020), ISTANBUL
  10. ÖZDOĞRU A., , 16th European Congress of Psychology, (02.07.2019),

7.4. Published international books or chapters in a book

  1. Özdoğru A. A., Çocuk ve gençlerin yaşamında bir gelişim bağlamı olarak okul dışı zaman, (2021), ISBN: 978-625-7496-31-5.

7.5. Articles published in national refereed journals

  1. Özdoğru A. A., KAPAKLIKAYA B. E., Belçikalı Türk Göçmenlerde Kültürleşme Stratejileri ve Ebeveynlik Tutumu, Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (2021), 12(), 107-134, .
  2. Özdoğru A. A., Lise Öğrencilerinin Okul Dışı Zaman Kullanımları: Değişken ve Birey Merkezli Bir Yaklaşım, Etkileşim, (2021), 7(), 12-30, .

7.6. Assertions presented in national scientific congresses and published in the proceedings

  1. Özdoğru A. A., Yertutanol F. D. K., Kocapehlivan E., Kement A. B., , 24. Ulusal Sosyal Psikiyatri Kongresi, (26.05.2021), Çevrimiçi
  2. Özdoğru A. A., Erden H. G., Çoksan S., Ögel-Balaban H., Ergül-Topçu A., Yasak Y., Dikmeer İ. A., Azak Y., Uçar G. K., Baytemir G., , 56. Ulusal Psikiyatri Kongresi, (18.12.2020), Çevrimiçi

7.7. Other publications

Books published by national publisher

Book chapters published by national publisher

8. Projects

  1. ÖZDOĞRU A., SÜLEYMANLI E., AKBABA S., Diğer ulusal resmi kamu kuruluşlar, yükseköğretim kurumları ve özel kuruluşlar tarafından desteklenen Ar-Ge projeleri, Türk Kızılay Çocuk Programlarının Değerlendirilmesi, (Head), (Expire date :31.05.2021),

9. Administrative Duties

  1. Bölüm Başkanlığı / Head of Department - Psikoloji (İngilizce) (2019-Continues)
  2. Merkez Müdür Yardımcısı / Deputy Head of Research Center - İHAMER Müdür Yardımcısı (2020-Continues)
  3. Merkez Müdür Yardımcısı / Deputy Head of Research Center - ÜDEMER Müdür Yardımcısı (2017-Continues)
  4. Bölüm Başkan Yardımcısı / Deputy Head of Department - Psikoloji (İngilizce) Bölüm Başkan Yardımcısı (2013-2019)
  5. Koordinatör / Coordinator - Bologna Koordinatörlüğü (Enstitü / Fakülte / MYO) (2019-Continues)
  6. Koordinatör / Coordinator - Erasmus Koordinatörlüğü (Enstitü / Fakülte / MYO) (2019-Continues)
  7. Kurul Üyeliği / Board Member - ARGEYEP Yürütme Kurulu Üyeliği (2018-2019)
  8. Öğrenci Danışmanlığı / Student Adviser - 41-50 Öğrenci Danışmanlığı (2013-Continues)
  9. Kurul Üyeliği / Board Member - Girişimsel Olmayan Araştırmalar Etik Kurul Üyeliği (2013-Continues)
  10. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Fakülte Disiplin Komisyonu (2019-2020)
  11. Komisyon Üyesi / Member of Commission - Başarı Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu Üyeliği (Enstitü / Fakülte / MYO) (2019-Continues)
  12. Öğrenci Kulübü Danışmanlığı / Head of Student Club - EĞİTİM VE ARAŞTIRMA KULÜBÜ (2015-Continues)
  13. Öğrenci Kulübü Danışmanlığı / Head of Student Club - PSİKOLOJİ KULÜBÜ (2014-Continues)

10. Scientific Memberships

11. Awards

12. The undergraduate and graduate courses given in the last 2 years

Academic Year Semester Course name Hours Number of Students
Theoretical Application
2020-2021 Spring Seminer (Master) - Group 1 1 0 29
Uygulamalı İstatistik (Master) - Group 1 2 2 70
Uygulamalı Psikolojide Güncel Konular (Spor,Sağlık ve Adli Psikoloji) (Master) - Group 1 3 0 40
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Akademik Etik (Master) - Group 2 3 0 101
Bilimsel Araştırma Uygulamaları (Master) - Group 1 3 0 36
Introduction to Psychology II (Undergraduate) - Group 1 3 0 150
Developmental Psychology II (Undergraduate) - Group 1 3 0 88
Guidance and Psychological Counseling (Undergraduate) - Group 1 3 0 33
Current Topics in Psychology (Undergraduate) - Group 1 3 0 48
Selective Topics in Forensic Psychology (Undergraduate) - Group 1 3 0 62
Fall Aile Gelişim Psikoloji (Master) - Group 1 2 0 18
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Akademik Etik (Master) - Group 1 3 0 20
Introduction to Psychology I (Undergraduate) - Group 1 3 0 134
Research Methods (Undergraduate) - Group 1 2 2 83
Developmental Psychology I (Undergraduate) - Group 1 3 0 98
Educational Psychology (Undergraduate) - Group 1 3 0 52
Measurement and Assessment in Psychology (Undergraduate) - Group 1 3 2 97
Independent Research I (Undergraduate) - Group 1 3 0 23
2019-2020 Spring Nörobilimde Etik, Metot ve Modeller (Doctorate) - 1 Group 3 0 1
Seminer (Master) - Group 1 1 0 62
Bilimsel Araştırma Uygulamaları (Master) - Group 1 3 0 24
Uygulamalı İstatistik (Master) - Group 1 2 2 110
Introduction to Psychology II (Undergraduate) - Group 1 3 0 100
Developmental Psychology II (Undergraduate) - Group 1 3 0 99
Current Topics in Psychology (Undergraduate) - Group 1 3 0 54
University Culture (Undergraduate) - Group 1 0 2 81
Psikoloji Kavram ve Yaklaşımları (Undergraduate) - Group 1 4 0 7
Fall Nörobilimde Etik, Metot ve Modeller (Doctorate) - 1 Group 3 0 9
Gelişim Psikolojisi (Master) - Group 1 3 0 36
Seminer (Master) - Group 1 1 0 30
Aile Gelişim Psikoloji (Master) - Group 1 2 0 16
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Akademik Etik (Master) - Group 1 3 0 15
Introduction to Psychology I (Undergraduate) - Group 1 3 0 96
Developmental Psychology I (Undergraduate) - Group 1 3 0 106
Guidance and Psychological Counseling (Undergraduate) - Group 1 3 0 86
Independent Research I (Undergraduate) - Group 1 3 0 23

Created: 28.11.2021